PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 21:59:45
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:89mfc2ta33v8qba62e02mbh2omuob3enll@4ax.com...

    > Więc jakim cudem przeżywa?
    Trójkąt Masłowa. Na samym dole są dobra podstawowe - wyżywienie, ubranie itp.
    Bieda zaczyna się wówczas, gdy jedyną rzeczą, na jakiej można jeszcze
    oszczędzać, jest ograniczenie konsumpcji dóbr z samego dołu tej piramidy. A
    wierz mi, że przy zarobkach 1400 brutto na jedzeniu oszczędzać trzeba - no chyba
    że jest się na utrzymaniu rodziców, a te kilka stówek na miesiąc to kieszonkowe
    na piwo i kino