PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 22:32:14
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem na myśłi właśnie tych "rodziców". Kiedys ludzie nażekali, że czekają po
    > 10 lat w kolejce na mieszkanie. Na mieszkanie, za które prawie nic płacić nie
    > musieli. Ciekawe, po ilu latach obecnie byłoby ich na nie stać.

    Pamietaj, ze wtedytez byly pensje "umowne" tak jakj i ceny. Czlowiek nie
    bardzo mial jak w tym systemie zarobic wiecej (czy mniej). Teraz masz
    mozliwosci, ludzie obrotni zakladaja wlasne biznesy, inwestuja i
    zarabiaja duzo wiecej od etatowcow. Wiec tuciezko porownac. Bo jesli
    tamci rodzice bylibyteraz i znalezli sie w sytuacji to moze czekaliby
    tez 10 lat? choc obecnie "czeka sie" 20-30 lat -- bo na tyle ludzie
    biora kredyty. Roznica jest w tym, ze wprowadzaja sie i przez 30 lat
    mieszkaja usiebie splacajac kredyty.

    No ale to se ne da oczywiscie za 600 zleotych /mc

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m