PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 21:10:49
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnecflug.2dfd.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > SFW? Tyle płacę na Śląsku, a zarabiać i tak zarabiam w Wawie. Da się? Da.

    I dojezdzasz codziennie do Warszawy? Jak myslisz. Za ktora wyplate kupisz
    wiecej paliwa (oczywiscie w kraju w ktorym ta wyplate wypracowujesz) ?

    > Po grzyb mi mieszkanie w Warszawie? Ja chcę mieszkać w spokojnej okolicy.
    > Czy wg Ciebie Warszawa to jedyne, nadające się do zamieszkania tereny?
    > I dla Twojej informacji nie przeszkadza mi to absolutnie w tej Warszawie
    > pracować i zarabiać.

    Nie zrozumiales. Jezeli mamy porownywac ceny i wartosc zarobionego pieniadza
    musimy wziasc pod uwage te same kryteria. Podalem Ci londyn i przykladowe
    ceny oraz Warszawe i orientacyjna cene.

    Mozna wziasc jakies mniejsze miasto, ale wtedy rowniez pod uwage trzeba
    wsiac jakas pipidowe w UK. Tan ceny sa nizsze niz te przykladowe 175
    funtow/tyd. I w dalszym ciagu wyjdzie, ze na taki czynsz czy wynajem
    pracowac w UK trzeba krocej.

    Podajcie jaki artykul jest drozszy w UK niz w Polsce. Oczywiscie
    uwzgledniajac czas pracy potrzebny do zakupu danej rzeczy. Uslugi. Z tym sie
    moge zgodzic. Jak sie auto rozleci, to lepiej kupi nastepne za 500 funtow,
    niz je reperowac. Auto mozna miec za grosze. Za pol minimalnej wyplaty.
    Stary, ale jest. U nas trzeba wydac co najmniej 4 minimalne na jakiegos
    zloma.

    Laris

    P.S. Tak na marginesie, to jestem z Bytomia :)