PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 10:18:05
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Jaczewski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ea7ela$4mf$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > Zapewne podnieśli by ceny towarów produkowanych przez ich firmy, ze względu
    > na wzrost kosztów, albo zrezygnowali z działalności - raczej nie
    > przyniosłoby to niczego korzystnego.

    przypomina mi sie stary dowcip, w ktorym ktos sie dziwi jak moga byc prywatne
    piekarnie - przeciez piekarze moga nie pojsc do pracy i wszyscy umrzemy z glodu.

    Musimy sie przyzwyczaic, ze np. szycie cichow w garazu, gdzie panie to robia za
    3,5 zl /h to nie sa prawdziwe miejsca pracy, to tylko efekt taniej sily
    roboczej.
    Mam najnizszy wskaznik kosztow pracy do calych kosztow prowadzenia dzialalnosci
    w UE. Bodajze 17%.
    Firma ktora musialaby sie zlikwidowac tylko dlatego, ze podniosla pensje
    pracownikowi z 650 do 2K nie jest firma ktorej strata jest istotna.