PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ? › Re: Grupowiecze proszę doradĄcie !!! Nie wiem co wybrać ?
  • Data: 2003-01-14 12:12:54
    Temat: Re: Grupowiecze proszę doradĄcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    Od: "x" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Rozumiem, że na rozmowie kwalifikacyjnej nie powiedziałeś nic o
    > wyjeździe? Myślę, że powinieneś był to zrobić - jest to świetna
    > alternatywa i jeśli zależy im na przyjęciu akurat Ciebie, mogliby
    > zaoferować więcej (np. określić już teraz potencjalne obowiązki i
    > zarobki po okresie próbnym).

    Tak, oczywiście nie nie mówiłem o moich planach związanych z wyjazdem.
    Uznałem, że jeśli powiem o moim wyjezdzice to się zapytają po co w ogole tu
    przyszedłem i chyba mi podziękują.
    W sumie to powinienem o tym powiedzieć na drugiej rozmowie jak, prezes
    oznajmił mi, że wybór pada na mnie i proponował mi pracę. Ale jednak
    przemilczałem ten fakt, prosząc o czas na podjęcia decyzji. Odpowiedź mam
    dać do jutra. czyli do 15 stycznia.
    Trochę się prezes zdziwi, koleś (czyli ja) przeszedł sito rekrutacyjne na
    stanowisko które ubiegało się 150 osób ( niektóre ponoć deklarowały chęć
    pracy za darmo w okeresie próbnym) a jak już się mu proponuje stanowisko to
    rezygnuje z niego. Ale co tam, faktycznie jest to już moja ostatnia szans na
    wyjazd tego typu, mogę sobie jeszcze w ten sposób poprawić moje CV.

    A tak jeszcze na marginesie to o pracy tej dzowiedziałem się z ogłoszenia w
    dodatku praca z wyborczej. Pomimo tego, że nie mam w tej firmie zadnych
    znajomości czyli tzw. "pleców" mogę mieć to stanowisko, ale pwenie
    zrezygnuje. Fynika z tego, że jeszcze nie jest tak źle i bez znajomości
    można coś jeszcze znaleźć.

    Pozdrawiam wszystkich szukających pracy,
    NIE ŁAMĆIE SIĘ

    Robert