PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ? › Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
  • Data: 2003-01-15 08:08:09
    Temat: Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "x" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b00s1a$l7a$1@news.tpi.pl...
    > Stanąłem dziś przed nielada dylematem ! Muszę podjąć decyzję, która
    > zadecyduje o mojej dalszej karierze.
    >
    > Jestem absolwentem renomowanej krakowskiej uczelni, kierunku
    > najpopularniejszym chyba obecnie w Polsce czyli Zarządzanie i Marketing.
    > Oprócz tego, jestem jeszcze studentem 3 roku informatyki na uczelni
    > prywatnej. Moja druga uczelnia (ta na której obecnie studiuję) zaoferowała
    > swoim studentom wyjazd na stypendium zagraniczne do Niemiec, do Bielefeld
    > ramach programu SOCRATES/ERAZMUS. Złożyłem niezbędne dokumenty i odziwo
> [...]

    (...ciach...)

    Z jednej strony skoro skonczyles juz jedna uczelnie, do najmlodszych sie nie
    zaliczasz ;-) i najwyzsza pora zaczac zdobywac doswiadczenie, z drugiej
    strony oferta pracy w jakiej tam firmie za 1000 brutto w marketingu (w
    dziale marketingu w badziewnej firmy raczej ciezko sie wykazac - chyba ze to
    akwizycja a nie marketing) kontra stypendium hmm - przychylabym sie do
    wyjazdu do Niemiec :-)

    Wojtek