PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ? › Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
  • Data: 2003-01-14 21:47:11
    Temat: Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    Od: "Sylwester Sikorski" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    własnie wrocilem z takowego stypendium z Mediolanu,
    jest to co czego nie zapomne do konca zycia..super doswiadczenie i ludzi
    ktorych poznasz ..moga naprawde zostac przyjaciółmi na lata..i teraz zalezy
    na czym Ci zalezy :) jesli masz pieniadze jedz na stypendium zainwestuj w
    siebie jesli nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy idz do pracy. Jesli nie
    jest to kwestia pieniedzy to wybor jest prosty.
    Pozdrawiam,
    Sylwek