PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ? › Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
  • Data: 2003-01-14 12:46:10
    Temat: Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    Od: "Tobi" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    hej!
    co do tej pracy, olej prezesa - co za glupek bedzie Ci gadal ze ma
    kandytatow na to stanowisko co za darmo bede robic? w co Ty wierzysz -
    przyjda do roboty na gora miesiac by sobie zrobic ZUS a potem na dwa
    miesiace zwolnienia, nie wierz w cuda, nikt za darmo nie pracuje, a prezes
    klamie. Pewnie okaze sie ze tan jego dzial marketingu to trudna sprzedaz
    bezposrednia. Panie smiejace sie podczas rozmowy rekrtacyjnej? Super! Fajny
    klimat, na kolejnej rozmowie u nich sie dowiesz ze to praca na umowe
    zlecenie i to za 500 zeta - nie zdziw sie! Wiec podsumowujac: prezes klamie
    o tych darmowych, to zle swiadczy, albo glupi jest i naiwny, tez zle. Ilu
    było kandydatów? 150? Super, na kazde ogłoszenie tyle przychodzi, a 80%
    trzeba wywalic bo sie czytac nie da, chyba ze do dzialow humor w necie.
    A stypendium - wiele Ci nie da, bo teraz kazdy moze jechac jak prywatnie
    studiuje, bo to tanie nie jest, 150 Euro to malo kasy, kiedys na prawdziwych
    stypendiach dawali kase na pelne utrzymanie i to byl przywilej, teraz nazwa
    stypendium malo przystaje do tego (ludzie nie maja kasy dlatego jedzie
    praktycznie kazdy chetny) - ale jak Cie stac to sie pobujasz za granica,
    fajnie moze byc! moze se zarobisz jako jakis barman czy cos...

    czekam na opinie i licze sie ze oberwe ;)

    Tobi