PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ? › Re: Grupowiecze proszę doradĽcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    From: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Grupowiecze proszę doradĽcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    Date: Tue, 14 Jan 2003 12:55:48 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@gos-r1-e0.core.jjs.pl

    Stało się to Tue, 14 Jan 2003 12:25:42 +0100, gdy "x" <n...@p...com>
    napisał:

    >Stanąłem dziś przed nielada dylematem ! Muszę podjąć decyzję, która
    >zadecyduje o mojej dalszej karierze.

    [...]

    >Co wybrać ??
    >Pracę w dziale marketingu, za 1 tys. zł w którym wg. prezesa się dużo naucze
    >i będe miał możliwość zdobycia doświadczenie. Czy, semestralne stypendium w
    >Niemczech, na którym będe mógł poznać ludzi z innego kraju oraz podszlifować
    >swój język niemiecki, może też nawet popracować ( będzie taka legalna
    >możlowść). Dziś dowiedziałem się także na uczelni, że jeszcze będzie można
    >coś wyrwać od władz uczlnie jakieś dofinansowane na ten cel.
    >
    >Ciężki orzech do zgryzienia - poradźcie proszę !!!

    Witaj imienniku,

    Moim zdaniem powinieneś wybrać stypendium jeśli sądzisz, że da Ci ono
    (poza wspaniałym przeżyciem) jakąś dodatkową wartość na rynku pracy,
    jeśli będziesz miał za co się tam utrzymać i znasz dobrze język.

    Co do pracy, na razie faktem jest 1kzł brutto, za trzy miesiące mogą się
    z Tobą pożegnać, albo zaproponować tyle samo. I po co zamykać sobie
    szansę? Rozumiem, że na rozmowie kwalifikacyjnej nie powiedziałeś nic o
    wyjeździe? Myślę, że powinieneś był to zrobić - jest to świetna
    alternatywa i jeśli zależy im na przyjęciu akurat Ciebie, mogliby
    zaoferować więcej (np. określić już teraz potencjalne obowiązki i
    zarobki po okresie próbnym).

    pzdr
    Robert