PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • Data: 2005-02-04 13:57:38
    Temat: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kyniu [Fri, 4 Feb 2005 13:46:39 +0100]:

    > O ile pamietam chodzilo o pytanie co by bylo gdyby ciocia ....

    Nie no, ja to zrozumialam jako sprowadzenie do absurdu tych dwoch
    pierwszych: "Co maja na celu pytanie Twoje mocne strony, slabe .."

    Wygladalo to tak, jakby Marcelii uznal je za tak idiotyczne ze az
    musial dolozyc jeszcze ta ciocie co jest "wojkiem" ;)

    > gdybys byl psem, itd.

    A to juz z dalszej czesci dyskusji i fakt, te sa idiotyczne.

    > Albo moje wady - oczywiscie ze mam ale co pracodawce obchodzi
    > ze mam np. slabosc do slodyczy.

    Nie no, wydaje mi sie ze tu raczej chodzi o rzeczy zwiazane
    z praca ;) Ja na przyklad komplenie nie mam pamieci do numerow
    telefonu co skutkuje lataniem wszedzie z poteznym notesem ;)
    Owszem uwazam to za wade ale nie sadze zeby byla szczegolnie
    uciazliwa. I moge to powiedziec, czemu nie, niech sie od razu
    przygotuja ze trzeba mi notes... ;)

    > Moze niedlugo zaczna sobie zyczyc kompletu badan, wlacznie
    > z genetycznymi jak w filmie GATTACA by sprawdzic kiedy umre
    > albo czy moje geny nie predysponuja mnie do zawalu.

    Mowiac szczerze to patrzac na coniektorych chetnie bym takowe
    widziala :> Ale to juz OT ;)

    Kira