PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • Data: 2005-02-04 23:25:54
    Temat: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ctvb28$fg$1@sunflower.man.poznan.pl zymla
    <z...@p...onet.pl> pisze:

    > mnie najbardziej denerwuja pytania "ile chcialaby Pani zarabiac?" chciec
    > to ja moge 15 tys.;-)) tak, wiem chodzi o oczekiwania pracownikow, na
    > ile cenia siebie, czy nie maja wygorowanych wymgań. wszystko byloby ok
    > gdyby firma takze na rozmowie przedstawiala swoja oferte ile moga
    > zaproponowac itp. a praktycznie zawsze milcza jak glazy:(( .
    Nigdy nie miałem okazji (i nie zamierzam) poddać się tzw. rozmowie
    kwalifikacyjnej, więc mogę zostać "usadzony" przez stałych
    bywalców-hobbystów, ale osobiście będąc zmuszonym do uczestnictwa w takim
    upokarzającym spektaklu postawiłbym na równowagę niewiadomych. I zapytałbym
    HR-owca - jakie cechy osobowościowe ma osobnik, który ew. będzie moim
    szefem? Jakie są jego mocne, a jakie słabe strony. A jakie ma hobby? Jakie
    wytyczne i kryteria on sam (HR-owiec) realizuje. Ile chcą zapłacić na danym
    stanowisku i za co? Na pytania "wątpliwe" reagowałbym re-pytaniem: "a czemu
    pan/pani o to pyta?".

    Nie miałbym pewnie szans, co? ;))

    Jotte