PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • Data: 2005-02-04 14:41:44
    Temat: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli paralizuje mnie strach podczas najzwyklejszej w swiecie
    > rozmowy tylko dlatego ze zalezy mi na efekcie, to nie skladam
    > papierow na stanowiska ktore wymagaja opanowania w sytuacjach
    > stresujacych. Wydaje mi sie to byc logiczne...

    A właśnie że nie. W pracy doskonale się sprawdzam w cholernie stresujących
    sytuacjach (zresztą zawsze pozytywnie dziwiło to moich pracodawców), i
    przeważnie wykazuję się dużym opanowaniem a tym samym trzeźwością myślenia.
    Ale bywa czasem tez tak, ze idę na rozmowe o prace i z nie do końca jasnych
    przyczyn zwyczajnie wchodzę na nią dość potęznie zdenerwowana (żadko, ale
    zdarza się); - choc nie ukrywam, ze po tym co przezyłam z HRowcami,
    zwyczajnie boje sie rozmowy z nimi, nie samej rozmowy jako takiej. Może więc
    przez to bierze mnie taki stres przed rozmową...