PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Date: Fri, 4 Feb 2005 09:27:50 +0000 (UTC)

    In article <ctvec2$bcn$1@atlantis.news.tpi.pl> Kira <k...@e...pl> writes:
    >From: Kira <k...@e...pl>
    >Subject: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    >Date: Fri, 04 Feb 2005 10:12:55 +0100

    >Przelicz ile musisz zarabiac zeby nie szukac nastepnej pracy,

    To wlasnie potencjalny pracodawca powinien wziac pod uwage.
    Jesli ktos proponuje mi prace za 800 zlotych to ja pytam ile mi to zajmie
    czasu bo to nie wystarczy na pokrycie kosztow utrzymania i bede musial
    dorabiac gdzie indziej.
    Ostatnio bylem na rozmowie o wspolpracy i jak powiedzialem, ze musi mi wyjsc
    dniowka 200zl plus VAT lub 50zl/rbh plus VAT to rozmowa sie skonczyla.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name