eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tomek P." <a...@y...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Date: Fri, 12 Jan 2007 00:46:19 +0100
    Organization: .
    Lines: 32
    Message-ID: <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    References: <n...@4...net>
    <enucsb$iof$1@news.dialog.net.pl> <enue9l$dqk$1@inews.gazeta.pl>
    <enug2u$l5e$1@news.dialog.net.pl> <eo6hvq$gv5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.169.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1168559367 1146 62.29.169.194 (11 Jan 2007 23:49:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jan 2007 23:49:27 +0000 (UTC)
    X-Sender: y+S61BJj7jPLF2qD1w4rgw==
    User-Agent: Opera Mail/9.10 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:199925
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 12-01-2007 o 00:41:47 Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > Cholera, wysyłam wiadomości i się nie pojawiają. Wysyłam raz jeszcze.
    >
    >
    > Jotte napisał(a):
    > > Ponieważ nic mi o teorii niejakiej Butler nie było wiadomo, więc zanim
    > > napisałem posta przeczytałem sobie tu:
    > http://www.semestr.pl/2,791.html
    > > Wiem, że to zapewne tylko maleńki szkic, ale nie przekonał mnie.
    > Zresztą
    > > jest to, jak sam piszesz, a i artykulik podaje, tylko teoria czyli bez
    > > gwarancji, że zadziała. Ludzie są różni.
    > Stosuje się i działa. 4 czynnikowa metoda stawiania granic doczekała się
    > różnych modyfikacji. Np. 6-stopniowa, opracowana z myślą o wpływaniu na
    > negatywne zachowania klientów przez pracowników sprzedaży (1. Prośba. 2.
    > Stwierdzenie faktu. 3. Inform

    (ciach)

    I nadal nazywamy to nauką? :D :D :D :D

    > polegająca najczęściej na zakończeniu rozmowy z klientem). Wiem, że
    > działa, bo sam ją stosowałem po wielokroć w pracy handlowca

    A ja piszę prozą...

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".
    Jeden z prezesów PETA Dan Shannon w liście otwartym do koszykarzy NBA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1