PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Data: 2007-01-13 09:53:50
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > I wstrząsnęło to Tobą, tak jak panem Jourdainem?
    > Mógłbyś zatem prozą (lub poezją, jak wolisz) sprecyzować o co Ci
    > właściwie chodzi?

    Chodzilo mu, jak sadze, o to, ze zdroworosadkowe proste rzeczy ubierasz
    w naukowy, hermetyczny jezyk i przedstawiasz je jako wiedze wyzszego
    rzedu, co moze dawac komiczny efekt.

    Pamietam zajecia z podstaw zarzadzania czy czegos podobnego u mnie na
    AE. Uczyli nas, co powiedzial ktory z teoretykow zarzadzania. I byl taki
    jeden, bardzo wazna postac (pewnie do znalezienia w Googlu, ale
    przyznaje uczciwie, ze nie pamietam nazwiska) ktory powiedzial, ze
    "kompetencje pracownika musza byc dopasowane do zajmowanego stanowiska".
    Zostalo to z pelna powaga ogloszone z katedry, bylo absolutnie
    prawdziwe, ale ze wzgledu na kontrast bardzo prostej oczywistosci z
    autorytetem nauki i uniwersytetu bylo smieszne. Tak samo jak przywolany
    pan Jourdain, ktory sie wielce podekscytowal oczywistym faktem, ze mowi
    proza :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533