eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Data: 2007-01-11 23:46:19
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12-01-2007 o 00:41:47 Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    napisał(a):

    > Cholera, wysyłam wiadomości i się nie pojawiają. Wysyłam raz jeszcze.
    >
    >
    > Jotte napisał(a):
    > > Ponieważ nic mi o teorii niejakiej Butler nie było wiadomo, więc zanim
    > > napisałem posta przeczytałem sobie tu:
    > http://www.semestr.pl/2,791.html
    > > Wiem, że to zapewne tylko maleńki szkic, ale nie przekonał mnie.
    > Zresztą
    > > jest to, jak sam piszesz, a i artykulik podaje, tylko teoria czyli bez
    > > gwarancji, że zadziała. Ludzie są różni.
    > Stosuje się i działa. 4 czynnikowa metoda stawiania granic doczekała się
    > różnych modyfikacji. Np. 6-stopniowa, opracowana z myślą o wpływaniu na
    > negatywne zachowania klientów przez pracowników sprzedaży (1. Prośba. 2.
    > Stwierdzenie faktu. 3. Inform

    (ciach)

    I nadal nazywamy to nauką? :D :D :D :D

    > polegająca najczęściej na zakończeniu rozmowy z klientem). Wiem, że
    > działa, bo sam ją stosowałem po wielokroć w pracy handlowca

    A ja piszę prozą...

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".
    Jeden z prezesów PETA Dan Shannon w liście otwartym do koszykarzy NBA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1