PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać pracy dla mnie?

  • 1. Data: 2006-04-09 17:09:04
    Temat: Gdzie szukać pracy dla mnie?
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    Witam!

    Jestem uczniem LO w Warszawie i w tym roku piszę maturę. Zatem nie mam
    jakichś specjalnych umiejętności (po za lutowaniem układów
    elektronicznych ;) ). Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób mógłbym
    znaleźć pracę okresową (na czerwiec, lipiec). Czy szukać na jakichś
    specjalnych serwisach internetowych (skierowanych do uczniów/studentów),
    czy pytać w urzędzie pracy, czy pytać np. w sklepach komputerowych przy
    GUSie? To będzie mój pierwszy kontakt z pracą. Proszę o udzielenie
    podpowiedzi, bądź skierowanie na odpowiedni wątek. Z góry dziękuję. :)

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 2. Data: 2006-04-09 17:10:39
    Temat: Re: Gdzie szukać pracy dla mnie?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > elektronicznych ;) ). Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób mógłbym
    > znaleźć pracę okresową (na czerwiec, lipiec). Czy szukać na jakichś

    Jedz za granicę ... serio. Podszkolisz język ... ale to wszystko pod
    warunkiem, ze bedzie to zorganizowana sprawa.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-04-09 17:17:37
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Jedz za granicę ... serio. Podszkolisz język ... ale to wszystko pod
    > warunkiem, ze bedzie to zorganizowana sprawa.

    Są jakieś sprawdzone, specjalistyczne serwisy, gdzie mogę znaleźć takie
    oferty? ;)

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 4. Data: 2006-04-09 17:20:44
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Są jakieś sprawdzone, specjalistyczne serwisy, gdzie mogę znaleźć takie
    > oferty? ;)

    U mnie zajmowały się tym organizacje studenckie ... zapytaj napierw na
    uczelni. Mozna sprobowac zaczac od AISEC czy jakos tak ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-04-09 17:29:33
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > U mnie zajmowały się tym organizacje studenckie ... zapytaj napierw na
    > uczelni. Mozna sprobowac zaczac od AISEC czy jakos tak ...

    Wiesz... Studentem jeszcze nie jestem, ale mam nadzieje znaleźć się
    wsród uczniów PW. ;) Co dla osób, które kończą LO i mają kupe wolnego
    czasu, aż do października?

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 6. Data: 2006-04-09 19:20:24
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Virus_7 napisał(a):

    > Wiesz... Studentem jeszcze nie jestem, ale mam nadzieje znaleźć się
    > wsród uczniów PW. ;) Co dla osób, które kończą LO i mają kupe wolnego
    > czasu, aż do października?

    Pod warunkiem że jakiejś poprawki nie mają.

  • 7. Data: 2006-04-09 19:24:30
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Wiesz... Studentem jeszcze nie jestem, ale mam nadzieje znaleźć się
    > wsród uczniów PW. ;) Co dla osób, które kończą LO i mają kupe wolnego
    > czasu, aż do października?

    Dzizas .... ja Internet zobaczylem dopiero na studiach i jakos mi ta
    naleciałość wciąż ciąży .... a wtedy to w ogóle w Polsce mozna było na
    palcach policzyc ludzi, którzy mieli Internet w domu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2006-04-09 19:30:00
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    Tomek napisał(a):
    > Pod warunkiem że jakiejś poprawki nie mają.

    Ja akurat problemów ze zdaniem nie mam, więc? ;)

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 9. Data: 2006-04-09 19:31:04
    Od: Virus_7 <r...@b...cy>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Dzizas .... ja Internet zobaczylem dopiero na studiach i jakos mi ta
    > naleciałość wciąż ciąży .... a wtedy to w ogóle w Polsce mozna było na
    > palcach policzyc ludzi, którzy mieli Internet w domu.

    Czyli proponujesz wyłączyć komputer i poszukać / popytać na własną rękę? ;]

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 10. Data: 2006-04-09 19:45:55
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    KrzysiekPP <k...@N...op.pl> wrote in

    > Dzizas .... ja Internet zobaczylem dopiero na studiach i jakos mi ta
    > naleciałość wciąż ciąży .... a wtedy to w ogóle w Polsce mozna było na
    > palcach policzyc ludzi, którzy mieli Internet w domu.

    bo to byly inne czasy - jak slusznie zauwazyles; czy proponujesz
    osobom konczacym teraz ogolnoksztalcacy etap edukacji, zeby staraly
    sie nie zauwazac faktu, jak znaczna czesc komunikacji w biznesie
    odbywa sie teraz za pomoca Internetu? czy Ty nie zauwazasz tej
    kwestii? zauwaz! po co dzwonic - mozna przeslac poczte elektroniczna!

    pzdrv;
    adas;