PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
  • Data: 2003-09-17 09:30:30
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "" <c...@p...onet.pl> napisał:

    > A ja stoję po tej samej stronie, co Ty i mam podobny problem ... Czytałem
    > komentarze do twojego listu... Szkoda czasu na odpowiadanie na nie...Może z
    > wyjątkiem dwóch...
    > W tym kraju jest po prostu słaby rząd i za duży socjal. I tak naprawdę to tu
    > nie ma bezrobocia tylko lenistwo . Bezrobocie jest wtedy, kiedy nie ma pracy,
    > a pracy jest od cholery, tylko nie takiej, jaką by chcieli ludzie. Gdyby nie
    > zasiłki uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...
    > W każdym razie, gdybyś jednak znalazł ludzi, którzy naprawdę szukają pracy a
> [...]

    No to jestem Twoim obibokiem, ale nie siedzę na socjalu. Przynajmniej
    jakiś plus. Pracowałem przez jakiś czas [daaaawno] jako akwizytor
    reklam, nie byłem w tym najlepszy i muszę stwierdzić, że nawet gdybym
    miał zemrzeć śmiercią głodową, nie wróciłbym do profesji - jak ktoś tego
    nie lubi, widzi niechęć kupujących do zajmowania im czasu i
    niechęć/nieufność do produktu, to jest to dla niego jeden z najbardziej
    kanalarskich zawodów [oczywiście piszę o a. reklam a nie np. sprzedaży
    piwa dużej i znanej spółki]. A pracy szukam w innych [baaaaardzo
    różnych] zawodach/stanowiskach.

    Czy jeżeli ktoś wymyśli zawód publicznego wkładania palca do tyłka
    [zapewne jakiś dochód by dawał ten biznes] i nikt nie był by chętny, to
    też byś twierdził, że nie ma bezrobocia?

    Flyer