PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
  • Data: 2003-09-17 15:56:29
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal M. <a...@s...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie ?
    > Gdzie szukać ludzi, którzy są równie zdeterminowani po otrzymaniu pracy jak
    > podczas rozmowy kwalifikacyjnej !?
    >
    > Mam kilka stanowisk handlowych do obsadzenia ? Najlepiej młodymi ludźmi,
    > którzy są głodni sukcesu i są na tyle zmotywowani, że potrafią przenosić
    > góry... i nie mogę takich znaleźć. Większość szuka zaczepki żeby dostawać
    > 1000 PLN i nie interesują ich premie od targetu. Szukam takich,
    > którzy chcą i potrafią uczciwie "zapierd....", nauczyć się tematu i
    wyrabiać
    > 2-wu i trzykrotność targetu !

    Polecam lekturę:

    http://www.itpartner.pl/artykuly/6693.html

    Dariusz Żebrowski z agencji doradztwa personalnego Bank Danych o
    Inżynierach, która pośredniczy w kontaktach między informatykami a ich
    potencjalnymi pracodawcami mówi, że aby znaleźć dobrego handlowca trzeba mu
    zapewnić na początek co najmniej 4 tys. złotych. Dodaje, że nie podjąłby się
    szukania kandydata na handlowca dla pracodawcy nawet spoza stolicy, który
    byłby skłonny zagwarantować na przykład tylko 2,5 tysiąca złotych pensji.

    > Przyznam, że stoję po drugiej stronie muru nisz większość na tej grupie,
    ale
    > naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Nie znajdziesz dobrego handlowca za 1000 złotych, ale szukajcie, to może
    znajdziecie.