PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
  • Data: 2003-09-17 16:53:58
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: "wondoł" <y...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bk86cn$r8u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I to jest wlasnie sposob myslenia ludzi, ktorzy nie chca nic w zyciu
    > osiagnac: po co myslec o konkretach, jak mozna przypieprzyc sie do
    pierdoly,
    > nie?
    > Przyjemniej, mniej glowa boli od wytezania tych kilku szarych komorek, a i
    > poudawac intelektualiste sie da... A elastycznosc - co to w ogole jest?
    > Klapeczki na oczkach, jak u konika siwka.
    > Jesli nie wiesz, co to znaczy, to jest jeden wniosek - nie powinienes
    czytac
    > tego posta, bo jest dla Ciebie za trudny...
> [...]

    Szkoda że nie zauważyłeś istosty mojego posta, a chodziło mi tylko o prostą
    sprawę mamy piekny język. Polski język. Jest rzeczą oczywistą, że każdy
    język rozwija się poprzez zapożyczenia, ale co z a dużo to nie zdrowo, nie
    rozumiem używania takich słów jak target zamiast cel sprzedarzowy, hjuman
    resorses zamiast kadry czy dep personalny itp.

    pozdrawiam mimo wszystko

    wondol

    ---