PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
  • Data: 2003-09-18 08:25:30
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: Toshi <"bonza[spam]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bk7hjh$35e$1@atlantis.news.tpi.pl> Rafal M. napisal(a):

    > Mam pytanie ?
    > Gdzie szukać ludzi, którzy są równie zdeterminowani po otrzymaniu pracy jak
    > podczas rozmowy kwalifikacyjnej !?

    > Przyznam, że stoję po drugiej stronie muru nisz większość na tej grupie, ale
    > naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Dobry handlowiec to jedna strona medalu. Druga to motywacja (rozumna motywacja).
    Pytasz co oni moga dac... a co Ty mozesz im dac? "I w tym caly ambaras by dwoje
    chcialo na raz"... ;-))
    na 6 firm w ktorych pracowalem przez ostatnich 5 lat, tylko w jednej wyplacali mi
    kase rzetelnie i uczciwie nie probujac robic mnie w wala :-(
    Oczywiscie jak tylko probowano mnie okantowac, to dziekowalem za wspolprace i
    szukalem nowej.

    teraz dalem sobie spokoj i wspolprowadze wlasny interes. I mamy niezlych handlowcow,
    bo wymagamy od nich duzo, ale tez duzo dajemy od siebie. Widza, ze z kolega nie
    siedzimy w biurze tylko sami zapieprz... do klientow. Zrobilismy na poczatku 2 tyg
    szkolenie i ustalilismy jasne i uczciwe zasady naszej wspolpracy.
    Wierz mi, to pomaga...

    Pracownik oczekuje stabilizacji w pracy. To spadek jeszcze po naszym systemie.
    Najprostrza stabilizacja jest np. 1000 zl podstawy (o ktorych wspominales). Ale nie
    jest to jedyna forma. Z mojej praktyki wynika, ze stabilizacja jest podstawa. Ale
    moze ona miec forme finansowa, albo stabilnej (dla pracownika) i bezpiecznej
    sytuacji w firmie. Jezeli do tego dojdzie szkolenie i rozumna motywacja, uzyskasz
    dobrych i lojalnych handlowcow. Oczywiscie nie kazdy sie sprawdzi, ale masz szanse
    zbudowac taki porzadny zespol. Czego Ci zycze :-)
    Pozdrawiam

    Toshi