PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie się podziali programiści › Re: Gdzie się podziali programiści
  • Data: 2006-09-15 10:09:02
    Temat: Re: Gdzie się podziali programiści
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Papka wrote:

    > 4% kanton i 2% państwo. Dzięki temu gminy i kantony mogą rywalizować
    > między sobą to czy ludzie zechcą tam mieszkać. Różnice między sąsiednimi
    > miejscowościami czasem są naprawdę duże (np. 2-3 tys. CHF rocznie
    > zapłaconego podatku), ale usługi świadczone przez gminę też się
    > znacząco różnią (np. transport publiczny, szkoły).
    > Ale to już chyba naprawde opfftopicowo :)

    Pociagne offtopic. Ja mam tu sytuacje jeszcze bardziej skrajna,
    podatkami konkuruja miedzy soba dzielnice tego samego miasta. I potem
    ludzie pisza listy do gazet, ze my placimy wiecej i mamy takie fajne
    trawniki i teatr, a ludzie z innych dzielnic przyjedzaja, przylaza do
    teatru i za teatr placa i to ok, ale przy okazji laza po trawnikach i
    siadaja na lawkach i w ten sposob my do nich doplacamy i ze to nie jest
    sprawiedliwe i ze trzeba z tym cos zrobic.
    Myslalam, ze jestem moze nie skrajnym, ale zaawansowanym wolnorynkowcem,
    ale tego sobie nie wyobrazalam :D

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl