PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie się podziali programiści › Re: Gdzie się podziali programiści
  • Data: 2006-09-15 14:11:57
    Temat: Re: Gdzie się podziali programiści
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:eee7id$bvn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I widzisz, w twojej firmie kiepsko liczy się pieniądze. Gość z
    > doświadczeniem zrobi 4 razy tyle co ten bez w tym samym czasie, a weźmie
    > 2-4 razy więcej kasy, do tego nie zabierze tobie zbyt dużo, wykona soft w
    > szybszym terminie, więc i koszty będą mniejsze, do tego zrobi to
    > porządniej.
    > Krótko, inwestycja w pracownika się opłaca, oczywiście trzeba mieć
    > projekty,
    > żeby mieć kogo przy nich posadzić, no i komputery.

    Zgadza się, jednak szef wychodzi z założenia, że jak da dużo innym to nie
    będzie go stać żeby dac dużo mi,
    a jak mi nieda tego czego chcę - to sobie pójdę i będzie kwas, bo jezeli się
    pożegnam -
    to niema w firmie nikogo kto by pociągnął prowadzenie tegoż projektu.
    Skoro niema nikogo to musi dbać o mnie - a zeby było czym to innym musi
    płacic niewiele,
    a skoro płaci niewiele to ja niemam z czym szukać siepaczy, więc zatrudniam
    ludzi do przyuczenia....
    to skolei owocuje tym że jestem jedyną osobą w firmie zdolną holowac
    projekt... więc trzeba o mnie dbać...
    I tak kółko się zamyka.

    kantor