PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie się podziali programiści

  • 1. Data: 2006-09-13 08:49:54
    Temat: Gdzie się podziali programiści
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Mam pytanie do ludzi działających w IT, czy zauważyliście, że zrobiła się
    gigantyczna dziura na rynku i brak jest programistów, czy mnie się wydaje?
    A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania
    programistów?

  • 2. Data: 2006-09-13 08:59:37
    Temat: Re: Gdzie się podziali programiści
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania
    > programistów?

    Zaproponować wyższą pensję.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-09-13 09:01:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    herakles wrote:
> [...]
    > gigantyczna dziura na rynku i brak jest programistów, czy mnie się wydaje?
    > A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania

    Widzisz, programisci sa, brakuje jednak powaznych ofert, stad tak duzo
    ogloszen...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2006-09-13 09:09:32
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "herakles" <h...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > gigantyczna dziura na rynku i brak jest programistów, czy mnie się wydaje?
    > A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania

    Programiści głównie są tam gdzie byli, albo kawałek dalej np. w Irlandii.
    Nie ma nowych ciekawych ofert, to siedzą i pracują. :-)

    Stach

  • 5. Data: 2006-09-13 09:10:54
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > gigantyczna dziura na rynku i brak jest programistów, czy mnie się wydaje?
    > A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania

    Bo czlowiek od ktorego wymaga sie znajomosci kilkunastu technologii na
    wysokim poziomie zdaje sobie sprawe, ze jesli je zna to pensja 2k netto jest
    troszke nie dla niego. A takie sa w wiekszosci te wspaniale oferty.
    Jarod

  • 6. Data: 2006-09-13 09:24:42
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gigantyczna dziura na rynku i brak jest programistów, czy mnie się wydaje?
    > A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania

    Programistów ci u nas dostatek,
    jednak poważnych pracodawców brak.... wiec ludzie robią to co ja....
    czyli znajdują sobie ciepłą posadkę w miłym projekcie i tak im mija dzień za
    dniem....

    Pozdrawiam
    kantor

  • 7. Data: 2006-09-13 09:30:33
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

> [...]
    > gigantyczna dziura na rynku i brak jest programistów, czy mnie się wydaje?
    > A jak się wydaje, to jakie macie sprawdzone metody poszukiwania

    Juz od dawna powtarzam, ze to jedno wielkie smieszne propagandowe wrecz
    zaklamanie... w Polsce brakuje programistow, owszem, ale tych za 600 zl.

  • 8. Data: 2006-09-13 09:33:52
    Od: "Soney" <s...@o...pl>

> [...]
    > jednak poważnych pracodawców brak.... wiec ludzie robią to co ja....
    > czyli znajdują sobie ciepłą posadkę w miłym projekcie i tak im mija dzień za

    Dokładnie tak.
    Szukaja sobie spokojnej pracy, gdzie nie ma wielkich wymagań i czekają na
    poważne propozycje (zdobywając doświadczenie i jednoczesnie szkoląc sie we
    własnym zakresie), a że takowych brak....

    Pracodawcom moge powiedziec jedno: Przestańcie myśleć tylko o swoich zyskach
    kosztem niskich pensji pracowników, chcecie żeby wszystko było jak należy to
    płaćcie rozsadne pieniądze, zatrudniajcie rozsądnych ludzi i zapewniajcie im
    odpowiednie szkolenia a na pewno poprawi sie jakość w waszej firmie i wzrosna
    wasze zyski.

    Soney

  • 9. Data: 2006-09-13 09:54:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jarod wrote:

    > Bo czlowiek od ktorego wymaga sie znajomosci kilkunastu technologii na
    > wysokim poziomie zdaje sobie sprawe, ze jesli je zna to pensja 2k netto
    > jest troszke nie dla niego. A takie sa w wiekszosci te wspaniale oferty.

    Niektore sa jeszcze smieszniejsze :))

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2006-09-13 10:43:30
    Od: "mr Q" <m...@b...pl>

    ostatnio w slyszalem o AMG i "astronomicznej" stawce 2k brutto dla
    absolwenta z półrocznym doświadczeniem.
    ale po negocjacjach zgodzili sie na 4k, wiec jak ktos się podda od razu, to
    w sumie pracuje za grosze. w comarchu jest to samo.

    nie mówie o wszystkich absolwentach-programistach, ale są ludzie, którzy są
    naprawde dobrzy, tylko mają niski poziom samoceny, stad często zgadzają się
    na te 2k.