PracaGrupypl.praca.dyskusjeGazeta Wyborcza › Re: Gazeta Wyborcza
  • Data: 2003-04-15 03:51:52
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza
    Od: "MILO" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nowym

    > co ma piernik do wiatraka? rozmawiamy o wyborczej i jej rynku czy o
    > usa?

    Jak to co masz w ręku gazete piszącą o polskim rynku pracy.
    Rozmawiamy o tym co pisze ogólnopolska gazeta.

    > mechanizm jaki tu dziala jest dokladnie ten sam, ktory powoduje, ze
    > ludzie wola oglada takie serialne jak "dallas" czy inne traktujace o
    > wydumanych problemach ludzi z wyzszych sfer niz ogladac
    > serial-tasiemiec typu 'czesc tereska' codziennie.

    W zasadzie masz rację jeśli chodzi o nakład i sprzedaż nie pomyślałem o tym
    wogóle.
    Ale chodziło mi o innną zupełnie rzecz wyobraż sobie że istnieje jakieś
    bardzo ważne i znaczące i istotne zjawisko lub fakt o którym wiedzą juz
    wszyscy a jakieś medium twierczące że jest opiniotwórcze i obiektywne wogóle
    go nie zauważa wręcz pisuje teksty świadczące o mocnym oderwaniu od
    rzeczywistości a od sytuacji na polskim rynku pracy to już na pewno i
    bujaniu w obłokach.

    Pamiętaj wyborcza to gazeta codzienna opisująca rzeczywistość jeżeli ona nie
    zauważa bezrobocia a o stanie gospodarki polskiej pisuje sobie w tonie hura
    optymizmu (pisze o sytuacji sprzed roku dwóch bo teraz oczywiście już piszą
    dużo krytycznych tekstów na ten temat ) to coś tu jest chyba nie tak bo to
    tak jakby na Saharę spadł meteoryt wielkości Nowego Sącza a CNN nie
    zająknęło by się o tym w żadnym programie.

    No podobno tak.