PracaGrupypl.praca.dyskusjeGazeta Wyborcza › Re: Gazeta Wyborcza
  • Data: 2003-04-14 01:49:14
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza
    Od: "MILO" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kazda gazeta pisze to, co najchetniej czyta i czym jest ainteresowana
    > najszersza grupa odbiorcow tejze gazety.

    Wiesz maklerzy to może ważna i liczna grupa zawodowa np. u ciebie w Nowym
    Yorku ale nie w Nowym Sączu.

    > nie cala polska jest bezrobotna, a ci co sa to zdaje sie przewaznie
    > GazWyba nie czytaja.

    Ta gazeta jest w polsce standardem Nina czyta ją każda osoba poszukująca
    pracy i spawacz i księgowy.
    Mam na myśli poniedziałkową wyborczą z dodatkiem praca.

    > nie zebym kochala michnika czy g o usprawiedliwiala, ale troche
    > trzezwego osadu rzeczywistosci by ci sie przydalo.

    Więc dalej łykaj to co on pisze nie odmawiając mu trzeżwego osądu
    rzeczywistości.
    Ja napisałem tylko że wiele lat myślałem i czułem podobnie ale teraz coraz
    częściej myślę że ta gazeta jest poprostu stronnicza i często totalnie
    nieobiektywna.
    Zreszta inteligenci w twoim wieku dalej są wielkimi miłośnikami wizji tej
    gazety.
    Dla odmiany polecam Rzeczpospolitą - trochę prawicowego myślenia nie
    zaszkodzi.

    TRU!