PracaGrupypl.praca.dyskusje › GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?

  • 61. Data: 2009-09-26 18:11:44
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:d6212d2e-b767-455f-9640-76a90d3e0e08@m20g2000vb
    p.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Pozwolę sobie zauważyc (skoro sam już nawiązałeś do mojej skromnej
    > osoby), że "głupcy" zareagowali dopiero po poniższej Twojej
    > wypowiedzi:
    > CYTUJĘ:
    > "A umiesz COKOLWIEK pożytecznego??
    > (zaciąganie kredytów i robienie dzieci się nie liczy)".
    I co? Przecież to czysta prawda.
    A że się komuś tam nie podoba...

    > Różnie można zinterpretowac Twoją ocenę sytuacji w pierwszej
    > odpowiedzi do mnie
    Nie odpowiadam za czyjeś interpretacje.

    > - ja przyjąłem do wiadomości objaśnienie (którego
    > później dokonałeś) iż jest ona obiektywna i dotyczy tematu szczególnie
    > dla Ciebie ważnego.
    No i dobrze.
    Tylko bez przesady.
    Mnie tam nie przeszkadza, że ktoś się bez sensu rozmnaża i zadłuża tylko
    niech potem nie stęka.

    > W drugiej jednak części Twojej wypowiedzi tak naprawdę nie wiadomo czy
    > Ty chwalisz (za dokonanie pożytecznych czynów), czy też krytykujesz.
    > Toż to jednak JAWNA prowokacja była...;-)
    Jak ktoś nie wie, nie rozumie - to trudno. Musi się ratować tezą o
    prowokacji.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2009-09-26 18:35:57
    Od: darr <l...@p...onet.pl>

    On 26 Wrz, 20:11, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]

    > A że się komuś tam nie podoba...

    > [ wycięte]

    > Jak ktoś nie wie, nie rozumie - to trudno. Musi się ratować tezą o

    Rozumie, nie rozumie - jak to się jednak ma do pierwotnego tematu
    zapodanego przez "wątkodawcę", nadal nie wiem. Nie ma to już jednak
    teraz większego znaczenia. Twoje poglądy natomiast, dotyczące m.in.
    potrzeby stabilizacji materialnej i dyskusję na ten temat już znam,
    czytałem. Powiem (napiszę) Ci jednak, że wbrew pozorom nie jest wcale
    tak łatwo mierzyc wszystkich jedną miarką i sprowadzac (prawie)
    każdego podobnego przypadku do jednego tylko, Tobie znanego schematu.
    To jednak Twoja sprawa - i Twoje prawo.

    darr

  • 63. Data: 2009-09-26 18:46:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    l.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Rozumie, nie rozumie - jak to się jednak ma do pierwotnego tematu
    > zapodanego przez "wątkodawcę", nadal nie wiem.
    Trudno.

    > Nie ma to już jednak teraz większego znaczenia.
    A wcześniej, sądzisz, miało?

> [...]
    > tak łatwo mierzyc wszystkich jedną miarką i sprowadzac (prawie)
    > każdego podobnego przypadku do jednego tylko, Tobie znanego schematu.
    Jak pragnę zdrowia - nie mam pojęcia o ci w tej gadaninie biega.
    Mam swój pogląd, wyrażłem go nie raz, czy się komu podoba czy nie to mi
    zwisa kalafiorem. Nie narzucam go nikomu, więc czego?

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2009-09-26 18:56:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9llfa$b95$1@atlantis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > To niech sobie z nim gadają :) Ja masochistą nie jestem.
    Ale ja nie pisałem o tobie tylko o pewnym zjawisku.

    > To tym bardziej ignoruję. Nie bez powodu wzięło się powiedzenie "nie
    > karmić trolla". Trolle po pewnym czasie zdychają z głodu.
    Nie przejmuję się zbytnio głupimi powiedzonkami, nazwami, zwyczajowymi
    prawami itp.

    > Problem w tym, że zbyt często Smerfa widzisz w innych użytkownikach, bez
    > powodu.
    Nie zgadzam się z tą opinią.
    Myślę, że ty (i nie tylko) nie dostrzegasz dziadostwa tam, gdzie ono jest.

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2009-09-26 19:06:07
    Od: darr <l...@p...onet.pl>

    On 26 Wrz, 20:46, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:ae149e5f-664c-427b-9b81-69076454a101@
    b18g2000vbl.googlegroups.comdarr

    > Trudno.

    > A wcześniej, sądzisz, miało?

    Po części tak, spójrz tylko na przebieg dyskusji w tym wątku. Zauważ
    proszę,że stała się ona jakby dwu-wątkowa - jeden wątek dotyczy(ł)
    pytania zadanego przeze mnie, drugi natomiast Twoich poglądów i Twojej
    osoby. Nie chce mi się nawet liczyc, w którym z nich jest więcej
    wypowiedzi, bo to teraz już naprawdę bez znaczenia jest.

    > Jak pragnę zdrowia - nie mam pojęcia o ci w tej gadaninie biega.
    > Mam swój pogląd, wyrażłem go nie raz, czy się komu podoba czy nie to mi
    > zwisa kalafiorem. Nie narzucam go nikomu, więc czego?

    W sumie, niby i tak - nikomu nie narzucasz. A że ktoś przypadkiem
    mógłby odnieśc go do swojej osoby czy sytuacji, to on sam - palcem nie
    pokazujesz. Wycofuję więc, nie było tematu.

    darr

  • 66. Data: 2009-09-26 19:15:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    l.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > osoby. Nie chce mi się nawet liczyc, w którym z nich jest więcej
    > wypowiedzi, bo to teraz już naprawdę bez znaczenia jest.
    Bardzo często jest tak, że wątek rozgałęzia się na tematy poboczne, czasem
    zupełnie nie związane z topikiem. To nawet nie jest jednoznacznie złe,
    wynikają nieraz bardzo interesujące tematy, cenne wypowiedzi, choć ostatnio
    właściwie rzadko.
    O bycie bohaterem wątków nigdy się nie ubiegałem, nie ubiegam i ubiegać nie
    zamierzam, ale hołocie podskakiwać mi bezkarnie nie pozwalam, co bywa dla
    jej członków drażniące i nieodparcie prowokujące.
    Nic to. Nie przywiązujmy do tego większej wagi niż to warto.

    --
    Jotte

  • 67. Data: 2009-10-01 20:41:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > To niech sobie z nim gadają :) Ja masochistą nie jestem.

    Jestes. BTW jaki ten jotte biedny.

  • 68. Data: 2009-10-01 21:48:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ha34qf$b5l$1@nemesis.news.neostrada.pl Ghost
    <g...@e...pl> pisze:

    > jaki ten jotte biedny.
    Nie jestem biedny.
    Jaki jednak ten Ghost głupi, aż mi żal.

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2009-10-02 04:47:52
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Ghost pisze:

    > Jestes.

    A nóżką tupnąłeś? Bo jak nie, to się nie liczy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 70. Data: 2009-10-03 13:51:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A nóżką tupnąłeś? Bo jak nie, to się nie liczy.

    Nie szkodzi.