PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wózki widłowe

  • 1. Data: 2009-09-24 09:44:39
    Temat: Wózki widłowe
    Od: Kafcjel <k...@l...pl>

    Witam.

    Jak chodziłem kiedyś na kurs, to miałem taki zestaw pytań i odpowiedzi.
    Teraz go gdzieś zgubiłem.

    To nie były gotowe testy ani nic w tym stylu (nie takie, co ludzie
    wciskają w necie), tylko raczej materiał do nauki. Odpowiedzi były
    bardzo obszerne i wyjaśniały każde zagadnienie bardzo szczegółowo.
    Pamiętam, że pierwsze pytanie było chyba w stylu "Na jakie uprawnienia
    zdajesz" i w odpowiedzi było coś "Obsługa wózków jezdniowy z napędem
    silnikowym WJ0 II (...)" czy jakoś tak. Próbuje sobie coś jeszcze
    przypomnieć... "Jakie czynności powinien wykonać operator przed
    rozpoczęciem pracy", "Jaka ustawa określa działanie dozoru
    technicznego", "Czego nie może robić operator", nie pamiętam bardziej
    specyficznych pytań... Może ktoś kojarzy o co mi chodzi? Jak ktoś wie
    skąd to ściągnąć to będę wdzięczny za jakieś namiary. Uprawnienia mam,
    ale chciałem mieć taką ściągę pod ręką, bo tam pisało np.: o
    sprawdzaniu/naprawianiu usterek itd, i łatwo się w tym wyszukiwało
    informacji.

    ZGD

    --
    Kafcjel

  • 2. Data: 2009-09-24 12:13:18
    Temat: Re: Wózki widłowe
    Od: Kafcjel <k...@l...pl>

    W dniu 2009-09-24 11:44, Kafcjel pisze:
> [...]
    > ale chciałem mieć taką ściągę pod ręką, bo tam pisało np.: o
    > sprawdzaniu/naprawianiu usterek itd, i łatwo się w tym wyszukiwało

    Ale tu pewnie wszyscy mają wyższe i w dupie mają wózki.

    Ale to powinniście wiedzieć:

    Firma, która organizowała kursy wymyśliła sobie, że powtórzy egzaminy
    ponieważ dużo osób, które uczęszczały na kurs nie zdało. Był egzamin
    dozorowy z 3 pracownikami dozoru technicznego, którzy najpierw zadawali
    pytania i jak się odpowiedziało poprawnie to była praktyka, po praktyce
    wystawiali parafkę, że egzamin zdany i informowali kiedy zostaną
    przesłane papiery. No i ja zdałem wszystko bez problemu, a teraz ta
    firma chce, żebym zdawał ponownie -> Czy muszę? Czy mogę im powiedzieć,
    że mam w dupie, bo już zdałem przed urzędnikami?

    ZGD
    --
    Kafcjel

  • 3. Data: 2009-09-24 13:09:36
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 24 Wrz, 14:13, Kafcjel <k...@l...pl> wrote:
    > W dniu 2009-09-24 11:44, Kafcjel pisze:
    >>
    > Ale tu pewnie wszyscy mają wyższe i w dupie mają wózki.

    Nie ale ludzie pracują i nie siedzą cały dzień przed kompem.

  • 4. Data: 2009-09-24 14:49:27
    Od: Kafcjel <k...@l...pl>

    W dniu 2009-09-24 15:09, gr pisze:

    > Nie ale ludzie pracują i nie siedzą cały dzień przed kompem.

    Ale ja wcale nie pośpieszam :)

    --
    Kafcjel