PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assesment Centre

  • 1. Data: 2009-09-20 19:25:47
    Temat: Assesment Centre
    Od: Baluu <b...@o...pl>

    Witajcie.

    Wybieram sie niebawem na Assesment Centre i mam watpliwosc zwiazana ze
    strojem.

    Od pracodawcy uzyskalem informacje ze na dzien Assesment Centre
    rezygnujemy ze stroju biznesowego abysmy mieli dobre samopoczucie.

    I tu pytanie... Czy jednak ubrac sie biznesowo aby pokazać klase??
    Czy ew. elegancko ale na luzie??

    Dzieki.

  • 2. Data: 2009-09-20 20:39:50
    Temat: Re: Assesment Centre
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Baluu wrote:

    > I tu pytanie... Czy jednak ubrac sie biznesowo aby pokazać klase??

    skoro wyraznie poinformowano o rodzaju stroju to ubierajac sie inaczej
    mozna pokazac raczej ignorancje a nie klase

    > Czy ew. elegancko ale na luzie??

    mysle ze stosownie do miejsca, tak zeby bylo wygodnie i jednoczesnie zeby
    za bardzo nie odstawac od otoczenia, jesli byles w tej firmie, wiesz
    gdzie i w jakiej formie bedzie to assesment center to pewnie mozna
    przewidziec jaki stroj bedzie odpowiedni

  • 3. Data: 2009-09-20 21:44:25
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Od pracodawcy uzyskalem informacje ze na dzien Assesment Centre
    > rezygnujemy ze stroju biznesowego

    > I tu pytanie... Czy jednak ubrac sie biznesowo aby pokazać klase??

    NIE KARMIĆ TROLA!