PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwnie zaprezentowana oferta pracy...

  • 1. Data: 2007-01-21 09:55:24
    Temat: Dziwnie zaprezentowana oferta pracy...
    Od: "Zaba" <z...@w...pl>

    Czesc! Buszujac po internecie, natrafilam na dosyc dziwnie zaprezentowana
    oferte pracy i to w osobliwym sobie miejscu. Prosze, napiszcie mi co o tym
    sadzicie. Mnie sie wydaje ze to jakas podpucha.

    http://napisy.info/forum/index.php?showtopic=11043&h
    l=

  • 2. Data: 2007-01-21 10:02:43
    Temat: Re: Dziwnie zaprezentowana oferta pracy...
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Jak sam pracodawca nie wie czego chce.
    Jest to typowy przyklad pracodawcy ktory zaczynal a w latach 80-tych i ktory
    pozjadal wszelkie rozumy.
    Typowy prywaciarz.

  • 3. Data: 2007-01-21 10:40:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zaba napisał(a):

    > Czesc! Buszujac po internecie, natrafilam na dosyc dziwnie zaprezentowana
    > oferte pracy i to w osobliwym sobie miejscu. Prosze, napiszcie mi co o tym
    > sadzicie. Mnie sie wydaje ze to jakas podpucha.

    Ty sobie pogooglaj co w Internecie o tym człowieku już inni napisali :)

    j.

  • 4. Data: 2007-01-21 10:52:04
    Od: "dystrybucja" <d...@o...pl>

    dziwny facet. pozjadal wszystkie rozumy. ogloszenie to maslo maslane.

  • 5. Data: 2007-01-21 11:46:00
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Zaba napisał(a):
> [...]
    > oferte pracy i to w osobliwym sobie miejscu. Prosze, napiszcie mi co o tym
    > sadzicie. Mnie sie wydaje ze to jakas podpucha.

    odn miejsca - czemu uwazasz je za dziwne? KJS jest wlascicielem
    napisy.info .

    Odn tresci - jest ciekawsze, niz 90% reszty anonsow ("mlody, dynamiczny
    zespol", "oferujemy wyzwania", "jezyk angielski plynnie w mowie i
    pismie", "atrakcyjne wynagrodzenie" i inne blebleble).

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2007-01-21 11:54:39
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Odn tresci - jest ciekawsze, niz 90% reszty anonsow ("mlody, dynamiczny
    zespol", "oferujemy wyzwania", "jezyk angielski plynnie w mowie i
    pismie", "atrakcyjne wynagrodzenie" i inne blebleble).

    Nie ciekawsze pomimo iz ogloszenia typu ("mlody, dynamiczny
    zespol", "oferujemy wyzwania", "jezyk angielski plynnie w mowie i
    pismie", "atrakcyjne wynagrodzenie" i inne blebleble). tez nie sa ciekawe.

    Ja juz dawno pisalem ze pracownicy nie potrfia znalesc sobie dobrego
    pracownika.
    Widac to juz na przykladzie Gdańska,Gdyni,Sopotu - poziom bezrobocia okolo
    6,7 %

    :]

  • 7. Data: 2007-01-21 19:25:12
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Witam !

    Pomoc !
    Nie potrafię załapać o co chodzi. Co to za facet, co on robi, oferuje itp

    Mike..

  • 8. Data: 2007-01-21 19:57:30
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    tego to nikt nie wie ....

  • 9. Data: 2007-01-22 07:38:50
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    zasit wrote:
    > Odn tresci - jest ciekawsze, niz 90% reszty anonsow ("mlody, dynamiczny
    > zespol", "oferujemy wyzwania", "jezyk angielski plynnie w mowie i
    > pismie", "atrakcyjne wynagrodzenie" i inne blebleble).

    Nie mam teraz tekstu przed oczyma, bo napisy.info padly na chwile, ale
    pamietam dwie rzeczy z tego tekstu: dygresje na temat tego, na co
    polskie prawo nie pozwala odnosnie udzialow oraz watek kombatancki pt.
    "jak to mi ciezko bylo". Obie te rzeczy nie maja najmniejszego zwiazku z
    oferta (ktora jest nawiasem mowiac dosc jasna), a oznaczaja, ze ktos ma
    pretensje do rzeczy, ktorych nie moze zmienic, na tyle, ze narzeka przy
    calkowicie nie zwiazanej okazji i uwaza sie za "samotnego wojownika". Te
    cechy osobowosciowe by mnie raczej zniechecily do kontaktu.

    Natomiast forma, czyli opowiedzenie o ofercie tak, jakby autor to
    uczynil gadajac z kims w nieoficjalnej sytuacji jest sympatyczna i mam
    nadzieje, ze bedzie sie w Polsce rozpowszechniac - w wielu miejscach na
    swiecie chetnie sie stosuje taka forme zamiast nadetego,
    instytucjonalnego wypunktowywania, uzywania pierwszej osoby liczby
    mnogiej lub trzeciej osoby liczby pojedynczej etc. :) Poprzez taka luzna
    forme firma pokazuje, ze chce nawiazywac kontakty na zasadach
    partnerstwa, a nie stawiac kandydata w roli petenta.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 10. Data: 2007-01-22 11:14:08
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > forme firma pokazuje, ze chce nawiazywac kontakty na zasadach
    > partnerstwa, a nie stawiac kandydata w roli petenta.

    Z drugiej strony, taka standardowa oferta wydaje mi sie lepsza, gdyz
    mozna z niej znacznie szybciej wyluskac elementy kluczowe, wklepac je do
    Excela (czy czego kto uzywa do seryjnego wysylania aplikacji) i przejsc
    do nastepnej.

    Tamta oferta absolutnie nie jestem zainteresowany, ale przypuszczam, ze
    gdybym byl, to bym mial spory problem z wyciagnieciem takich
    podstawowych elementow, a przynajmniej trwaloby to dluzej...