PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie ryczałtowe

  • 1. Data: 2007-01-20 17:45:03
    Temat: wynagrodzenie ryczałtowe
    Od: "Andzia" <a...@g...pl>

    Mam pytanie, czy w umowie o pracę na czas nieokreślony,w punkcie dotyczącym
    wynagrodzenia może być zawarte określenie: \"wynagrodzenie ryczałtowe\",
    zamiast \"wynagrodzenie zasadnicze\"? Czy wynagrodzenie ryczałtowe odnosi
    sie tylko do umowy o dzieło?

    Anka

  • 2. Data: 2007-01-20 18:58:42
    Temat: Re: wynagrodzenie ryczałtowe
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:e0f97$45b2551d$540a49cc$31280@news.chello.pl>
    Andzia <a...@g...pl> pisze:

> [...]
    > ryczałtowe\", zamiast \"wynagrodzenie zasadnicze\"? Czy wynagrodzenie
    > ryczałtowe odnosi sie tylko do umowy o dzieło?

    Nawet jeśli nie tylko, to taki zapis jest dla Ciebie wyjątkowo niekorzystny.
    http://www.twoja-firma.pl/ekspert/pytanie/190,czym-j
    est-wynagrodzenie-ryczaltowe.html

    --
    Nixe