PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzialalnosc gosp kilka pytan.

  • 11. Data: 2004-10-06 08:45:33
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    news:ck00ib$lle$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > prawdziwe)
    >
    > Ja jestem ze swojej pracy raczej zadowolony, ale nie wiem, czy zarabiam
    > godnie. Poradź mi ile to jest bo nie wiem, czy narzekać, czy raczej sie
    > chwalić?

    na chłopski rozum:
    osoba samotna, wynajmująca mieszkanie.
    wynajem mieszkania i opłaty z nim związane: - 700 PLN
    wyżywienie - 500 PLN
    zakup czegoś do ubrania raz w miesiącu - 200 PLN
    rozrywki (kino, teatr, itp) 2 razy w miesiącu - 100 PLN
    rezerwa na rzeczy nieprzewidziane (np. dentysta) - 200 PLN

    czyli teoretycznie 1600 PLN na rękę powinien zarobić
    człowiek samotny by móc normalnie funkcjonować
    w społeczeństwie. ;-))))
    L.

  • 12. Data: 2004-10-06 09:14:39
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    > czyli teoretycznie 1600 PLN na rękę powinien zarobić
    > człowiek samotny by móc normalnie funkcjonować
    > w społeczeństwie. ;-))))

    A co radzisz zrobić jak jakiemuś przedsiębiorcy zostaje co miesiąc około
    1200 zł, które mógłby dać komuś za jakąś robote.
    Brać od niego te fuche, czy jednak olać go?

    vertret

  • 13. Data: 2004-10-06 09:26:26
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Użytkownik "Jackare"

    > 1500-1800 zl netto na etacie + platne nadgodziny + premia regulaminowa w
    > wysokosci 30% uposazenia.
    >
    > :-) LOL, ROTFL
    > zycze wiec powodzenia przy rozkrecaniu wlasnej DG :-)

    Wyśmiewasz propozycję zarobku a jeszcze niedawno jak pisałam o swojej
    sytuacji w pracy to poradziłeś mi abym odeszła z tej firmy...
    Jak myślisz czy Twoi pracownicy będą zadowoleni z Ciebie jako szefa?
    Zadowolony pracownik=szanujący pracę i szefa pracownik=zadowolony szef=zyski
    w firmie=szanucek obustronny

    --
    Emi szykająca nowej pracy

  • 14. Data: 2004-10-06 10:04:35
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl> napisał w wiadomości
    > A co radzisz jak jakiemuś pracownikowi zostanie 200 zł na życie na
    caaały
    > miesiąc po odliczeniu wszystkich opłat?
    > Pracować dalej czy..?

    A co mnie to obchodzi?

    vertret

  • 15. Data: 2004-10-06 10:12:07
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Użytkownik "VERTRET"

  • 16. Data: 2004-10-06 10:22:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > Wyśmiewasz propozycję zarobku a jeszcze niedawno jak pisałam o swojej
    > sytuacji w pracy to poradziłeś mi abym odeszła z tej firmy...
    Punkt widzeia zalezy od punktu siedzenia- wlasnie chyba przechodze przemiane

    > Jak myślisz czy Twoi pracownicy będą zadowoleni z Ciebie jako szefa?
    To jest dla mnie sprawa drugo- nawet trzecioplanowa- najpierw zysk, potem
    stabilizacja, potem mozemy sobie pozwolic na luksus pod nazwa obustronne
    zadowolenie.Circa okolu 1,5 roku i bedzie mozna myslec o zadowoleniu,
    kolejnej inwestycji, kolejnym zatrudnieniu.

    > Zadowolony pracownik=szanujący pracę i szefa pracownik=zadowolony
    szef=zyski
    > w firmie=szanucek obustronny
    Tak. 3x tak. W bogatych i stabilnych firmach. Na starcie- duzo roboty, malo
    kasy. Dla wszystkich- jasno i czytelnie. Wazne aby byl klient- bedzie praca,
    bedzie kasa- potem bedzie lepiej, bo pieniadz robi pieniadz, ale liczy sie
    "pierwszy milion"
    --
    Jackare

  • 17. Data: 2004-10-06 11:10:58
    Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości

    > Miasto o duzym bezrobociu-

    > Na co uwazac, gdzie moge sie potknac

    Potknąc sie mozesz na tym bezrobociu. No chyba ze w miescie jest jeszcze
    grupa bogatych z awersją do scierki i wiadra. Jesli nie ma takich to nie
    bedzie czego myc.
    pozdrawiam
    alda

  • 18. Data: 2004-10-06 12:08:54
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <ck0bdn$67$1@atlantis.news.tpi.pl>, libra wrote:
    (..)

    Mi przez sporo czasu wystarczało mniej. Zakładając, że nie chodzi o
    Warszawę, ale o normalne miasto:

    > wynajem mieszkania i opłaty z nim związane: - 700 PLN

    Na spółkę z dwoma innymi, sensownie dobranymi osobami: 250PLN

    > wyżywienie - 500 PLN

    200-300PLN. To starczało dla mnie i żony, przez ładnych parę
    miesięcy. I wcale nie jedliśmy tynku ze ścian :)

    > zakup czegoś do ubrania raz w miesiącu - 200 PLN

    Second-hand, 50PLN. No, dobra czasem trzeba kupić buty - 100PLN/m-c

    > rozrywki (kino, teatr, itp) 2 razy w miesiącu - 100 PLN

    OK. Dorzuciłbym czasem piwo z kolegami :)

    > rezerwa na rzeczy nieprzewidziane (np. dentysta) - 200 PLN

    Dentysta raz na miesiąc - 100PLN

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 19. Data: 2004-10-06 13:24:42
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncm7o2m.t7l.muflon@devil.hell.org...

    podałem minimalną kwotę za którą mógłbym się zgodzić
    na rezygnację z tego co robię teraz.
    To, że komuś wystarcza mniej to już nie jest kwestia
    szczodrości pracodawcy. (jak studiowałem to za 400 PLN żyłem,
    do tej pory nie wiem jak mi się to udawało ;-))))
    L.