PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o PWPT WASKO

  • 1. Data: 2004-10-05 21:06:29
    Temat: Pytanie o PWPT WASKO
    Od: "dudi" <m...@o...pl>

    Czesc wszystkim,

    Wybieram sie na rozmowe do firmy PWPT WASKO z Gliwic.
    Co wiecie ww? Z tego co mozna znalezc na stronie maja dosc wysoka pozycje na
    rynku i sporo nowatorskich rozwiazan.

    Czego sie mozna spodziewac? Jakie moga byc zarobki (nie chcialbym sie
    osmieszyc). A jaka atmosfera pracy?

    Bedzie to moje pierwsze spotkanie z potencjalnym pracodawca, dlatego tez
    wszelkie informacje beda dla mnie bardzo pomocne.

    pozdrawiam, Marcin

  • 2. Data: 2004-10-05 22:47:24
    Temat: Re: Pytanie o PWPT WASKO
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    firma może obszarowo nie taka duża, ale ma dużych klientów.
    jednym z nich jest nasz ukochany narodowo-francuski dostawca usług
    telekomunikacyjnych.
    był moment, kiedy nad kupnem wasko zastanawiała się jedna z firm z wielkiej
    czwórki (teraz już nie piątki).

    ale więcej nie powiem ;)

    gromax

  • 3. Data: 2004-10-06 11:38:04
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    gromax wrote:

> [...]
    > telekomunikacyjnych.
    > był moment, kiedy nad kupnem wasko zastanawiała się jedna z firm z
    > wielkiej czwórki (teraz już nie piątki).

    hmmm z tego co mi wiadomo tepsa wycofywala sie powoli z uslug oferowanych
    przez Wasko (info mniej wiecej z przed 2 lat). ale fakt faktem dlugo
    siedzieli w tepsie (min. od 1992 r.).

    a co do pracy tam, to podobno przechodzi przez niego pol polibudy, zarobki
    tez do najwyzszych nie naleza.

    Iza