PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gosp kilka pytan. › Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
  • Data: 2004-10-06 09:26:26
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare"

    > 1500-1800 zl netto na etacie + platne nadgodziny + premia regulaminowa w
    > wysokosci 30% uposazenia.
    >
    > :-) LOL, ROTFL
    > zycze wiec powodzenia przy rozkrecaniu wlasnej DG :-)

    Wyśmiewasz propozycję zarobku a jeszcze niedawno jak pisałam o swojej
    sytuacji w pracy to poradziłeś mi abym odeszła z tej firmy...
    Jak myślisz czy Twoi pracownicy będą zadowoleni z Ciebie jako szefa?
    Zadowolony pracownik=szanujący pracę i szefa pracownik=zadowolony szef=zyski
    w firmie=szanucek obustronny

    --
    Emi szykająca nowej pracy