PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gosp kilka pytan. › Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
  • Data: 2004-10-06 10:22:29
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyśmiewasz propozycję zarobku a jeszcze niedawno jak pisałam o swojej
    > sytuacji w pracy to poradziłeś mi abym odeszła z tej firmy...
    Punkt widzeia zalezy od punktu siedzenia- wlasnie chyba przechodze przemiane

    > Jak myślisz czy Twoi pracownicy będą zadowoleni z Ciebie jako szefa?
    To jest dla mnie sprawa drugo- nawet trzecioplanowa- najpierw zysk, potem
    stabilizacja, potem mozemy sobie pozwolic na luksus pod nazwa obustronne
    zadowolenie.Circa okolu 1,5 roku i bedzie mozna myslec o zadowoleniu,
    kolejnej inwestycji, kolejnym zatrudnieniu.

    > Zadowolony pracownik=szanujący pracę i szefa pracownik=zadowolony
    szef=zyski
    > w firmie=szanucek obustronny
    Tak. 3x tak. W bogatych i stabilnych firmach. Na starcie- duzo roboty, malo
    kasy. Dla wszystkich- jasno i czytelnie. Wazne aby byl klient- bedzie praca,
    bedzie kasa- potem bedzie lepiej, bo pieniadz robi pieniadz, ale liczy sie
    "pierwszy milion"
    --
    Jackare