PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gosp kilka pytan. › Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
  • Data: 2004-10-06 08:45:33
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    news:ck00ib$lle$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > prawdziwe)
    >
    > Ja jestem ze swojej pracy raczej zadowolony, ale nie wiem, czy zarabiam
    > godnie. Poradź mi ile to jest bo nie wiem, czy narzekać, czy raczej sie
    > chwalić?

    na chłopski rozum:
    osoba samotna, wynajmująca mieszkanie.
    wynajem mieszkania i opłaty z nim związane: - 700 PLN
    wyżywienie - 500 PLN
    zakup czegoś do ubrania raz w miesiącu - 200 PLN
    rozrywki (kino, teatr, itp) 2 razy w miesiącu - 100 PLN
    rezerwa na rzeczy nieprzewidziane (np. dentysta) - 200 PLN

    czyli teoretycznie 1600 PLN na rękę powinien zarobić
    człowiek samotny by móc normalnie funkcjonować
    w społeczeństwie. ;-))))
    L.