PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gosp kilka pytan. › Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    From: "Gosia" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Date: Wed, 6 Oct 2004 09:57:48 +0200

    Jackare napisal:
    <jakis tekst>
    > Pytanie trzecie w promocji :-)
    > Jakie stawki na reke zaproponowac pracownikom? Miasto o duzym bezrobociu-
    > duzo ludzi o niskich kwalifikacjach.
    > Jaka forme zatrudnienia przyjac aby bylo to DLA MNIE korzystne i zgodne z
    > prawem: 1/74 etatu, zlecenie, na czarno, o dzielo ???
    <jakis tekst>
    > Na co uwazac, gdzie moge sie potknac
    > --
    > Jackare
    > Bytom

    Witam, jezeli chcesz zatrudnic zgodnie z prawem, to na pewno nie "na
    czarno". Pozostale formy na dluzsza mete troche przekombinowane, nie mowiac
    o 1/74 etatu, ktora razi na odleglosc(ciekawa firma, zatrudnia pracownikow
    po to by co dziennie przychodzili na 6 minut i 49 sekund, ewentualnie raz w
    tygodniu 34minuty i 33 sekundy, czy jakkolwiek by przychodzili to i tak
    bardzo malo czasu spedzali by w firmie) No chyba ze jestes tak
    wspanialomyslny, ze chcesz zatrudnic wszystkich bezrobotnych z okolicy i
    kazdemu chcesz dac kawalek etatu ;) albo chcesz pracowac sam i pracownicy ci
    potrzebni tylko do tego by codziennie podlali kwiatki.
    A tak powaznie to polecam renomowane biuro rachunkowe lub doradztwo
    podatkowe oni tam cos na pewno doradza.
    Pozdrawiam Gosia