PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gosp kilka pytan. › Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    From: "libra" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Date: Wed, 6 Oct 2004 00:05:08 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    napisał w wiadomości news:cjv4ka$cf8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1. Czy sa jakies szczegolne przepisy regulujace prace myjni samochodowej
    [ciach]
    > stosowac srodki biodegradlne. Czy ktos moze mi wskazac jakies konkretne
    > przepisy ktore o tym mowia.
    Polecam wizytę u radcy prawnego. Zapłacisz 50 PLN i dostaniesz
    na kartce spis wszystkich ustaw dotyczacych Twojego problemu.
    Za dalsze 50-tki radca wytłumaczy Ci co i jak.

    > 2. Czy ktos moze mi dostarczyc opinii na temat funduszy finansujacych
    start
    > dzialnosci gosp. Mysle glownie o funduszu Mikro. Dzwonilem tam,
    rozmawialem,
    [ciach]
    > wiecej niz 5-6 tysiecy. Moze jakies inne zrodla.
    Ja osobiście byłem tam (w Mikro) bodajże w 2001 roku.
    Ale wydawało mi się to wszystko zbyt kolorowe i odpuściłem sobie.
    Pożyczyłem kasę od rodziny.

    > Pytanie trzecie w promocji :-)
    > Jakie stawki na reke zaproponowac pracownikom? Miasto o duzym bezrobociu-
    > duzo ludzi o niskich kwalifikacjach.
    > Jaka forme zatrudnienia przyjac aby bylo to DLA MNIE korzystne i zgodne z
    > prawem: 1/74 etatu, zlecenie, na czarno, o dzielo ???
    Z tego co napisałeś powyżej wynika, że będziesz ZŁYM PRACODAWCĄ.
    Współczuję ludziom których zatrudnisz.
    HINT: Firma przynosi zyski, gdy pracują w niej ludzie, którzy:
    a) lubią swoją pracę i chętnie ją wykonują
    b) zarabiają tyle, że wystarcza im na godne życie (banalne ale prawdziwe)
    c) są traktowani przez pracodawcę uczciwie.

    > Zalozenia sa takie:
    > Ten interes dopiero startuje- nie wiem co bedzie nie chce wtopic.
    > Nie chce inwestowac swoich pieniedzy- jesli je strace, nie bede
    > ich mial, wole czyjes (pozyczka, dotacja itd)
    Jeśli wtopisz swoją kasę, to przez jakiś czas będziesz jadł suchy chleb,
    ale nikt nie będzie miał do Ciebie pretensji. Po jakimś czasie się odkujesz.
    Jeśli wtopisz cudzą, to pretensji również nie będzie, ale wierzyciel
    z komornikami obiorą Cię ze skórki i zjedzą całego.
    I nigdy się nie odkujesz.
    L.