PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyskusja na temat grupy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-07-05 12:22:13
    Temat: Dyskusja na temat grupy pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > tu masz lepsze ogloszenie
    > praca zdalna i firna "zdalna"

    I? W którym miejscu to ogłoszenie jest niezgodne z FAQ?

    Byłbym naprawdę wdzięczny jeśli różni osobnicy przestaliby:

    1. atakować moderatorów personalnie w mało wysublimowany sposób
    2. wyszukiwać dziury w całym (vide jakiś dziwny konkurs na znajdywanie
    ogłoszeń)
    3. w przypadku braku zadowolenia z pracy moderatorów udać się na grupę
    pl.news.nowe-grupy i tam zgłosić swoje postulaty (ewentualnie podyskutować,
    bo tutaj ze względu na punkt pierwszy jest to raczej niemożliwe)
    4. nie rozumieć faktu, iż FAQ nie tworzyli moderatorzy, a czytelnicy tej
    grupy
    5. nie rozumieć faktu, iż Usenet ma swoje zasady i regulacje, których
    akceptacja (a przez to korzystanie z Usenetu) jest dobrowolna

    Dziękuję.

    Niniejszym oświadczam, że przestaję reagować na jakiekolwiek słowne
    zaczepki skierowane w kierunku moderatorów, a wszelkie zażalenia dotyczące
    moderowania będą rozpatrywane tylko w sposób opisany w FAQ (mail do
    moderatorów).
    Jeśli komuś nie odpowiada ta procedura, proszę skorzystać z punktu
    trzeciego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-07-05 12:45:47
    Temat: Re: Dyskusja na temat grupy pl.praca.oferowana
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 12:22:13 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > I? W którym miejscu to ogłoszenie jest niezgodne z FAQ?

    6. w treści musi znajdować się nazwa firmy i kontakt do pracodawcy
    (koniecznie
    email, ewentualnie adres pocztowy, telefon)

  • 3. Data: 2004-07-05 12:46:39
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zgodnie z netykieta komentowanie wypowiedzi nalezy robic w tym samym watku
    co wypowiedz komentowana.

    > 1. atakować moderatorów personalnie w mało wysublimowany sposób

    Wnosze o to aby wszyscy uzytkownicy p.p.dyskusje wyraznie zaznaczali, czy
    atakuja moderatora jako moderatora (czyli za dzialania zwiazane z
    moderowaniem p.p.o.), czy atakuja moderatora prywatnie (czyli za jego/ich
    prywatne wypowiedzi).

    > 2. wyszukiwać dziury w całym (vide jakiś dziwny konkurs na znajdywanie
    > ogłoszeń)

    Nadmieniam, ze ja, jako tworca pomyslu, nie okreslilem tego jako konkurs, a
    jedynie dyskutowalem z Pe.Ka na temat FAQ grupy p.p.o. i na temat
    znajdujacych sie tam zapisow. Stwierdzilem wtedy, ze FAQ daje duze
    mozliwosci interpretacji zaleznej od punktu widzenia czytajacego FAQ.

> [...]
    podyskutować,
    > bo tutaj ze względu na punkt pierwszy jest to raczej niemożliwe)

    Nie rozumiem zwiazku. Czy dyskusja na temat moderatorow na p.p.dyskusje byla
    by inna niz na pl.news.nowe-grupy ? Argument o punkcie pierwszym jest juz
    calkiem niezrozumialy. Wydaje mi sie, ze dyskutowanie na temat pracy kogos
    polega na wysuwaniu argumentow zarowno ZA jak i PRZECIW. Jesli dyskusja na
    p.p.d. dopuszcza jedynie argumenty ZA, natomiast na p.n.n. moza rowniez
    uzywac PRZECIW - oznacza to jedynie tyle, ze nalezy w FAQ grupy p.p.d
    umiescic wpis "Prosze nie denerwowac moderatorow - jest to zakazane".
    Zgodnie z FAQ p.p.o. dyskusje na jej temat powinny odbywac sie na p.p.d.

    > 4. nie rozumieć faktu, iż FAQ nie tworzyli moderatorzy, a czytelnicy tej
    > grupy

    Brak zwiazku ze sprawa.

    > 5. nie rozumieć faktu, iż Usenet ma swoje zasady i regulacje, których
    > akceptacja (a przez to korzystanie z Usenetu) jest dobrowolna

    Racja.

    > Dziękuję.

    Ja rowniez.

> [...]
    > zaczepki skierowane w kierunku moderatorów, a wszelkie zażalenia dotyczące
    > moderowania będą rozpatrywane tylko w sposób opisany w FAQ (mail do

    Prosze cie jednak, abys nie widzal we wszystkim co sie tu pisze zaczepki w
    twoim kierunku (patrz moj post z glosowaniem). Nie bylo tam ani jednego
    slowa ktore moglo by byc odebrane przez kogokolwiek za zaczepke, jednak ty
    zareagowales ostro i wysunales zazuty. Dlatego nie mysl sobie, ze cala
    dyskusja o p.p.o jest dyskusja o tobie i twoim koledze. My dyskutujemy o
    pewnym zespole faktow i wydarzen, w ktorych wy jako moderatorzy (z natury
    rzeczy) zajmujecie pewne miejsce, jednak nie jest to miejsce pierwsze i
    najwazniejsze.

    Tomek (nie oczekujacy na odpowiedz)

  • 4. Data: 2004-07-05 12:48:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    <s...@h...pl> napisał:

    > I? W którym miejscu to ogłoszenie jest niezgodne z FAQ?

    Zwracam honor - jest podany adres mail firmy

  • 5. Data: 2004-07-05 13:18:13
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [chinol] - 2004-07-05 14:46:

> [...]
    > atakuja moderatora jako moderatora (czyli za dzialania zwiazane z
    > moderowaniem p.p.o.), czy atakuja moderatora prywatnie (czyli za jego/ich

    A ja wnoszę żeby jeśli ktoś kogoś chce atakować prywatnie to niech to
    robi via e-mail albo jeśli musi koniecznie publicznie to na pl.pregierz.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 6. Data: 2004-07-05 19:10:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Niniejszym oświadczam, że przestaję reagować na jakiekolwiek słowne
    > zaczepki skierowane w kierunku moderatorów [...]

    No to jest nas dwóch.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 7. Data: 2004-07-07 19:08:36
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 5 Jul 2004 19:10:16 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:

    >No to jest nas dwóch.

    Długość Twojej wypowiedzi kłóci się z zasadami netykiety.