PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla programisty w Trojmiescie

  • 1. Data: 2004-07-05 11:43:37
    Temat: Praca dla programisty w Trojmiescie
    Od: "maT" <f...@W...gazeta.pl>

    Hej!

    Skonczylem studia. Mam kilkuletnie doswiadczenie w programowaniu C, C++,
    PHP. Od dluzszego czasu szukam pracy w Trojmiescie.

    Czy tylko tutaj tak ciezko o prace czy taka jest sytuacja wszedzie w
    Polsce?

    Pozdrawiam
    ___
    fryk

  • 2. Data: 2004-07-05 13:53:57
    Temat: Re: Praca dla programisty w Trojmiescie
    Od: "Bod__" <p...@U...poczta.onet.pl>

    > Czy tylko tutaj tak ciezko o prace czy taka jest sytuacja wszedzie w
    > Polsce?

    W 3miescie jest ciężej z pracą IT niż gdzieś indziej. Znam sporo osób
    (włącznie ze mną), którzy się przeprowadzili w inne części Polski (czytaj:
    Warszawa :) ) z powodu pracy. Chyba głównym powodem jest duża ilość
    wyprodukowanych informatyków przez uczelnie i niewystrczająca ilość miejsc
    pracy w 3miejskich firmach.

    pzdr
    Bod__

  • 3. Data: 2004-07-05 20:27:03
    Od: "Zenon" <...@...com>

    Użytkownik "maT" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PHP. Od dluzszego czasu szukam pracy w Trojmiescie.
    >
    > Czy tylko tutaj tak ciezko o prace czy taka jest sytuacja wszedzie w

    Generalnie wazne jest co konczysz i jakie masz doswiadczenie. Np. o dobrego
    programiste z unikalnym doswiadczeniem po UW czesto walczą najlepsze firmy.
    Za to absolwent marnej uczelni (przewaznie prywatnej) znajacy na srednim
    poziomie PHP czy C++ moze dlugo szukac pracy.

  • 4. Data: 2004-07-06 07:35:34
    Od: "Bod__" <p...@U...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Za to absolwent marnej uczelni (przewaznie prywatnej) znajacy na srednim
    > poziomie PHP czy C++ moze dlugo szukac pracy.

    Myślę, że taka prawda jest oczywista i to nie tylko w informatyce, że im się
    jest 'lepszym' (lepsze kwalifikacje, doświadczenie, itp.), tym łatwiej o
    pracę, lub wręcz chcą Ciebie (np. konkurencja). Niemniej jednak ten sam
    człowiek łatwiej znajdzie pracę w Wwie niż w 3mieście (lub innym polskim
    miescie), ponieważ w Wwie jest większy rynek pracy.

    pzdr
    Bod__