PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Date: Sat, 10 May 2003 13:40:58 +0200

    Tak ciekawe stanowisko zajmuja pracodawcy X. Ja byłam na rozmowie gdzie
    kazdy pracodawca czepiał sie tej pracy fizycznej.Wyczuwałam ze jest to ujmą
    a nie zaletą.Patrzyli na mnie jak na kogoś kto byle czego sie chwyta i idzie
    po lini prostej zamiast aktywnie poszukiwac pracy zgodnej z moimi
    kwalifikacjami.
    PRACODAWCO X do przestawiania mebli nie trzeba mieć doświadczenia w pracy
    fizycznej!!!!!
    Osobiscie uważam ze pracodawcy w dzisiejszych czasach są zmanierowani i
    szukaj niewiadomo jakich osobowości do pracy najlepiej z jezykiem chińskim
    bo nikt inny jeszcze tego nie pisał w cv i latania na paralotni i jeszcze
    jakiś cudacznych rzeczy.
    Pracodawco jestesmy wszczyscy podobni i "z tej samej gliny".Postaw sie w
    naszej pozycji z góry przegranej!!!
    Pozdrawiam.