PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
  • Data: 2003-05-11 17:45:39
    Temat: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9j03o$3nj$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Mam skonczone studia i pracuje za minimalna place na szeregowym stanowisku
    > biurowym. Gdybym mial mozliwosc pracy w tym zakladzie wytwarzania
    parafiny,
    > legalnie za 1000 zł netto bym sie 5 sek nie zastanawial i zmienilbym
    prace.
    > Dzisiaj, procz niektorych uczelni i kierunkow, studia prawie nic nie
    znacza.
    > Tak wiec jesli ma sie wybierac miedzy praca niefizyczna, ktora nie daje
    > zadnej szansy rozwoju, awansu praca fizyczna, liczy sie tylko kasa.

> [...]

    Zalezy tez troszke od Twojej sytuacji, jesli mozesz sobie pozwolic na pare
    miesiecy zycia z oszczednosci, doksztalcania sie i szukania lepszej pracy to
    czemu nie? Na pewno jest to okazja zrobienia czegos dla siebie, z drugiej
    strony, popracowac fizycznie mozna - na zdrowie Ci to zapewne wyjdzie,
    troche ruchu po siedzeniu na stolku 8 godzin dziennie ;) na pewno sie
    przyda, bedziesz mial ten tysiac zlotych, a w CV tego umieszczac nie musisz
    przeciez.