PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
  • Data: 2003-05-10 14:16:26
    Temat: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 May 2003 14:02:41 +0200, ayianapa wrote:

    > nie po to sie studiuje 5 lat i uczy sie jeszcze podyplomowo, zeby pozniej pracowac
    przy produkcji parafiny. tak, czy nie? praca fizyczna jest porazka w tym konkretnym
    przypadku, a moje stwierdzenie nie ma nic wspolnego z brakiem szacunku do pracownika
    fizycznego. pzdr. a.

    Racja. Ja jeszcze dodam, że nie po to się studiuje, żeby zarabiać 1000-1350
    zł netto! Trzeba było już dawno szukać lepszego zajęcia.
    Tobi