PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Odp: Dyplom do szuflady czy....
  • Data: 2003-05-13 10:53:04
    Temat: Odp: Dyplom do szuflady czy....
    Od: "Justysia" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozdrawiam Andy!
    Jak może być dobrze skoro wykształcone osoby musza pracować fizycznie
    (marnując swój potencjał), gdy tymczasem wielokrotnie kadra managerska
    niższego i wyższego szczebla to osoby nieprzygotowane, niewykształcone, bez
    wyobraźni, które doprowadzają swoimi nieprzemyślanymi posunięciami do
    upadłości firmy. Ci sami, którzy doprowadzają do upadłości zakładają nowe
    firmy i tak dalej.... Chętnie dołączyłabym do Ciebie do produkcji parafiny.
    Powoli kończy się moja cierpliwość w poszukiwaniu pracy(również z powou
    upadłości). Mogę z całą odpowiedzialnością potwierdzić. Na naszym rynku nie
    potrzeba już młodych ludzi z wyższym wykształceniem i 5 letnim
    doświadczeniem w tym na stanowisku kierowniczym. Może czas na parafinę.....
    mgr inż. Tysia