PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Date: Sat, 10 May 2003 11:54:35 +0200

    Użytkownik "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b9ifog$5c5$1@inews.gazeta.pl...

    > - pojscie na zasilek jest psychologicznie niekorzystne i ogolnie jest
    > to defensywne rozwiazanie;
    - z tym się zgadzam, jeśli masz możliwość kontynuacji pracy to pracuj...

    > - pracowanie fizycznie (w polsce i w taki sposob) jest totalna
    > porazka, jezeli jestes osoba wyksztalcona.

    - a z tym się całkowicie nie zgadzam. Jak jesteś wykształcony to powinieneś
    mieć świadomość, że pracę należy szanować, bo tylko wtedy pracodawcy będą
    szanować Ciebie. Praca w żaden sposób nie ujmuje wykształceniu i nazywanie
    tego porażką jest co najmniej nie na miejscu (po pierwsze z szacunku dla
    pracowników fizycznych, a po drugie: kim Ty jesteś że już tak wysoko się
    cenisz...)
    Wyższe wykształcenie niczego Ci nie gwarantuje, więc nie odrzucaj ofert
    pracy fizycznej tylko dlatego, że jest fizyczna. Jeśli jesteś inteligentny
    to pracując fizycznie będziesz szukał pracy "na swoją miarę" i nie będziesz
    musiał godzinami ślęczeć nad pl.praca.dyskusje. Zarobisz na utrzymanie i
    będziesz miał kilka miesięc bez stresu na znalezienie czegość "nie
    fizycznego". A jak pójdziesz na bezrobotne - to jak ja Cię będę przyjmował
    do pracy i zapytam, "czy nie było rzeczywiście żadnej pracy dla Pana ", a Ty
    mi odpowiesz, że za pracę fizyczną się nawet nie bierzesz bo jesteś
    stworzony do wyższych celów....... to sorry

    ale wybór należy do Ciebie....