PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: Michał M. <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Sun, 17 Mar 2002 00:33:47 +0100

    Powiem wam szczerze... trochę tą sprawę skontrastowałem bo bałem się że nikt
    mi nie odpowie... jak widać za bardzo przesadziłem.

    Ty zrobiliście ze mnie fanatyka, po częsci dzięki mnie.
    Bardzo przepraszam, tych których niepotrzebnie oburzyła ta (nieistniejąca)
    sytuacja.

    (tak na marginesie to powinniście mi podziękować bo ciekawa dyskusja się z
    tego zrobiła... ;-)))))), pomyśle, pomyśle może jeszcze jakąś sensację
    wymyśle)

    Pozdrawiam.