PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Bzdury piszesz
  • Data: 2002-03-21 22:08:14
    Temat: Re: Bzdury piszesz
    Od: "Lukasz Drozda" <l...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem krotko. Bzdury piszesz.
    Ja w twoim wieku nie mialem komputera, bo moich rodzicow nie bylo stac nawet na
    Atari.
    Podczas gdy moi koledzy grali po nocach, a czasem udalo im sie cos napisac w Basicu,
    ja rozwijalem swoje inne
    zainteresowania, mialem w liceum same piatki i bez problemow dostalem sie na studia,
    wlasne informatyczne.
    Programowania i administrowania nauczylem sie w kilka miesiecy na pierwszym roku, bo
    to naprawde nie jest takie trudne.
    Teraz jestem kierownikiem w duzej firmie programistycznej, podczas gdy moi koledzy
    skonczyli jako projektanci stron www (jak to
    dumnie brzwi) albo skladacze komputerow. Jeden nawet ma 'firme' skladajaca komputery
    w garazu i jest z tego dumny.
    A ja wcale sie temu nie dziwie. Zeby byc kims trzeba mies szerokie horyzonty. Ja w
    swojej pracy w 80 procentach wykorzystuje
    wiedze z innych dziedzin niz informatyka, bo zeby zaprojektowac system informatyczny
    nie wystarczy znac Delphi (he he). Rreszte
    natomiast zrobia za mnie wlasnie tacy wyrobnicy jak ty (w przyszlosci).
    Opowiem ci pewna historie.
    Bylo sobie dwohc kolesi. Jeden w wieku 16 lat umial niezle machac lopata i kilofem,
    wykopal juz niemalo rowow, pomagal
    nawet ojcu kopac fundamenty. Drugi natomiast stycznosc z kopaniem rowow i budowaniem
    mial dopiero na studiach
    budowlanych i to raczej czysto teoretycznie. Teraz on jest wlascicielem firmy
    budowlanej i zatrudnia tego pierwszego.
    Zeby z toba czasem tak nie bylo. A tak moze byc, majac na uwadze fakt, ze za
    kilka,kilkanascie lat umiejetnosc programowania
    bedzie tym samym, czym teraz jest umiejetnoc kopania rowow, a programisci beda
    zwyklymi robolami.
    Zamiast wlepiac oczy w ekran, idz lepiej poucz sie biologi, bo nie wiadomo kiedy ci
    sie moze przydac.