PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwie drogi do celu...

  • 1. Data: 2002-03-13 16:55:42
    Temat: Dwie drogi do celu...
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    > Chciałbym przybliżyć wam historię, w której biorę, bezpośrednio udział.

    zaden z Was nie jest szurniety.
    do kazdego celu prowadzi wiele drog i jesli tylko obaj dobrze sie bawicie
    na swoich drogach, to do zadnej z nich nie mam zastrzezen ;)

    pozdrawiam

    romekk

  • 2. Data: 2002-03-13 17:39:18
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Roman Kubik <t...@p...com>

    Dnia pięknego 13 Mar 2002 17:39:18 GMT, Roman Kubik
    <t...@p...com> napisałbył:

    >zaden z Was nie jest szurniety.
    >do kazdego celu prowadzi wiele drog

    A w końcowym efekcie on będzie bogaty, a Ty będziesz pracował za marne
    grosze po nocach.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-03-13 17:59:46
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    > Godziny pracy: pon-pt od 10.00 do 18.00
    > Sobota 10-14

    czyli 44 h/week, jeśli to umowa o prace to troche za dużo, jeśli zlecenie
    to ok.

    > Obowiązki:
    > - obsługa klienta i przyjmowanie telefonów do naprawy
    > - odbior i przywóz telefnów z Punktow Sprzedazy na terenie Łodzi

    jakimi środkami transportu i kto za nie płaci

    > - praktyka w serwisie i przyuczanie Pana do zawodu serwisanta telefonow
    > komorkowych
    >
    > Na dzień dzisiejszy (wstepnie) możemy zaproponować Panu 300 zł
    > miesiecznie. Do tej pensji wchodzi rownież prowizja od sprzedanych
    > telefonow dla klientow biznesowych. Szczegoly podczas rozmowy

    to premia od sprzedaży to "dochodzi " czy jest już wliczona w te 300zł
    wynagrodzenia.
    I na czym polega to "obsługa klienta" - czy jest to sprzedaż czy czy tylko
    serwisowanie.
    Bo jak serwisowanie - to jakie są możliwości znalezienia klienta
    biznesowego?

    Jeżeli ma Cię kto utrzymywać (rodzina, żona, kochanka (ek), renta, kapitał,
    itd.), jeśli jest to dla Ciebie pierwsza praca, nawet jeśli masz mgr, to
    rozważ czy nie warto "łapać" doświadczenia. Ale tu wypadałoby przeanalizować
    co to za pracodawca (firma "krzak" czy jakaś poważniejsza).

    IMO można iść pogadać ( pojechać bym nie pojechał - szkoda kasy na bilet).
    svobo

  • 4. Data: 2002-03-13 18:14:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    > Jak widze mamy blizny na muzgó w tych samych miejscach :)))))

    A to ciekawe okreslenie.
    zdradzisz sie z rocznikiem najlepiej urodzenia :) Moze byc binarnie :)
    Pozdr.
    Beny

  • 5. Data: 2002-03-13 18:58:50
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    > cala ekipa ma sie dobrze i dalej wykonuje swoja prace. czyli jak widzisz
    nie
    > wiele sie zmienilo.

    Spodziewalem sie jakiegos komentarza
    wspomnien typu ze jak spotkam Barka Zielinskiego w ciemnej bramie to ...
    albo ze Szmalu to rowny gosciu ....

  • 6. Data: 2002-03-13 20:08:55
    Od: "<<SEN>>" <s...@i...pl>

    Stało się to Wed, 13 Mar 2002 12:52:25 +0100, gdy "Praca"
    <h...@o...pl> napisał:

    >dzis - jutro bedzie ówczesne z ta roznica ze dzis jest dzis a co bedzie jutr
    >o tego nie wiemy

    Santa Maria, Expert?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 7. Data: 2002-03-13 20:27:00
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Oderwij się na chwilę od kompa. Rozglądnij dokoła, a odpowiedź sam
    > znajdziesz.
    > Jakoś nie widzę bogatych pasjonatów.
    > Prędzej niedouczonych z układami.
    > Przemyśl to stukając w kalwiaturkę kompa.

    Podpisuje sie pod tym

    Krzysiek

  • 8. Data: 2002-03-13 20:29:30
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2002 20:10:31 +0100, Robert Drozd <r...@y...iq.pl>
    wklepał(-a):

    >Santa Maria, Expert?

    Nie, ale może jego kolega ;-)

    Expert: NNTP-Posting-Host: pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
    Praca: NNTP-Posting-Host: pk104.sosnowiec.sdi.tpnet.pl

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 9. Data: 2002-03-13 21:05:21
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl>

    "Michał M." <m...@s...pl> wrote in message

    > Jeszcze nie :-)))

    :P

    > A właściwie czemu mamy być "murzynami" dla niemców? Już teraz tak jest...
    > Tak być niepowinno... powiesz, żeby otworzyć duże przedsiębiorstwa trzeba
    > kasy. Nie! W branży IT nie! Przecież niemusimy trudnić się pisaniem OS czy
    > pakitów biurowych (tu są standardy i ciężko wejść z czymś nowym), możemy
    > namówć z 100 osób, żeby programowanie DX miała w jednym paluszku i już
    mamy
    > firmę potrafiącą napisać praktycznie każdą grę...

    kolega gry chce pisac? :P

    > A ja chcę tą wiedze zdobyć!

    nikt Ci tego nie zabrania...

    > Czyli ci co słuchają minister edukacji?

    cos kolega polityczny?
    czy moze sie naogladal telewizji ?

    > Przecież pisze, że na studia pójde...
    > A skoro będę miał wykszatłcenie wyższe i bardzo, bardzo, bardzo dużo
    > umiejętności (nabytych głównie poza szkołą) to będę miał duże szanse i
    może
    > zostanę kontynentem na tych wodach (będę pracowcą) do których będą
    przybijać
    > małe jachty...

    też mialem kiedys marzenia, ideały - prawdziwe życie jest inne.. przekonasz
    sie wkrótce

    > Chyba nie... jeszcze nikogo podobnego niespotkałem.

    dziwne , ja spotykam cały czas...

    > Pozdrawiam i życzę tobie i wszystkim najlepszej sytuacji zawodowej...

    nawzajem

    wojtas

  • 10. Data: 2002-03-13 21:23:01
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2002 22:23:01 +0100, Michał M. <m...@s...pl>
    wklepał(-a):

    >Ale niepotrzebne mi dokładne dane (jakie są rzeki itp.) na temat woj.
    >mazowieckiego...

    Nigdy nie wiesz, co ci będzie potrzebne... A jak trafisz na pracę w IMiGW albo w
    czymś podobnym? A jak będziesz programował system GIS? Jeśli np. będziesz
    programistą sterowników w oczyszczalni ścieków, to też musisz mieć choćby
    podstawową wiedzę o procesie oczyszczania... Jeśli piszesz system f-k, to też
    musisz mieć pojęcie o finansach i rachunkowości... itd.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/