PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-21 18:53:05
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 18 Mar 2002 15:10:40 -0000, "MerlinXP"
    <M...@p...onet.pl> napisałbył:

    >a można wiedzieć kim jesteś (zawód) i czym się zajmujesz ?
    >programista-koder ?

    Najpierw skończyłem technikum elektroniczne o specjalności ,,maszyny
    cyfrowe''. Przez 5 lat siedziałem nad komputerem, rozgryzałem Pascala
    po nocach. Potem zdobyłem tytuł śfinko-inżyniera w specjalności
    informatycznej. 4 lata siedziałem nad Delphi po nocach. Pracy nie
    było... Obecnie czynię uzupełniające studia informatyczne do magistra,
    a po nocach próbuję rozpracowywać linuksa... A dlaczego próbuję? Ano
    bo po tych wszystkich latach wysiadło mi zdrowie. Na jedno oko prawie
    nie widzę. Kręgosłup też dokucza...

    Od roku szukam pracy. Znalazłem od 1 marca za 550zł! i zajmuję się
    pisaniem instrukcji do programu, testowaniem i robieniem ikonek oraz
    strony WWW.

    Wysyłałem wiele zgłoszeń, ale jeden Kamsoft odpowiedział, że mają mnie
    w dupie, bo nie ma zajęcia dla ludzi z moim wykształceniem i
    umiejętnościami. Inni nawet nie raczyli odpisać, żebym spadał.

    Natomiast koledzy nie mający pojęcia o programowaniu pracują w firmach
    jako programiści. Znajomy bez matury dostał pracę w TVNie przy
    produkcji Wielkiego Podglądacza i zarabia kilka tysięcy i ma swojego
    asystenta. Ale on się umiał sprzedać.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)