PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dofinansowanie okularów do pracy

  • 1. Data: 2006-12-28 14:24:29
    Temat: Dofinansowanie okularów do pracy
    Od: "Damiano" <d...@i...pl>

    Witam,

    czy orientujecie się komu i kiedy przysługuje dofinansowanie okularów w
    pracy?? Jestem informatykiem i dowiedziałem się, że nie przysługuje mi taki
    dodatek, gdyż nie mam wady wzroku. Chciałem sobie kupić okulary, żeby wadę
    która kiedyś się pojawi wydłużyć w czasie poprzez stosowanie szkieł z
    antyrefleksem.
    Będę wdzięczny za wszelką pomoc, może ktoś wie jaka ustawa to reguluje.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2006-12-28 14:48:51
    Temat: Re: Dofinansowanie okularów do pracy
    Od: "Ice" <j...@a...email>

    Użytkownik "Damiano" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > antyrefleksem.
    > Będę wdzięczny za wszelką pomoc, może ktoś wie jaka ustawa to reguluje.

    Dofinansowanie masz do okularów, jeśli masz wade wzroku, najlepiej z
    potwierdzeniem od okulisty.

    A zerówki z antyrefleksem to są chyba bardziej jako ozdobne i równie dobrze
    możesz sie starac o dofinansowanie do przeciwsłonecznych ;)

  • 3. Data: 2006-12-31 04:47:45
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > jesli ktos mi podpowie co to za doplaty do OPRAWEK(?!)/soczewek to bede
    > wdzieczny :)

    wujek gugle dobrym przyjacielem ci jest .....
    http://www.google.com/search?client=firefox-a&rls=or
    g.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&q=dofinans
    owanie+okulary&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

    pierwszy link:
    http://www.atest.com.pl/article.php?id=lr0412_1

    drugi link:
    http://e-prawnik.pl/prawo/forum.php/dj0xNDEmY2lkPTEw
    OTkmdGlkPTQxMjcmcGlkPTAmZnVsbD0xJnNwPTA

    a że prowadzisz działalność, to pewnie ci nie przysługuje. No, chyba ze zatrudniłbyś
    siebie jako pracownika .... nie ma to jak precyzyjne prawo :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2006-12-31 05:42:37
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

> [...]
    > szkieł z antyrefleksem.
    > Będę wdzięczny za wszelką pomoc, może ktoś wie jaka ustawa to reguluje.

    ooo a to ciekawe :)
    ja akurat prowadze dz. gosp. i tez informatyka... posiadam wade wzroku i to
    dosyc mocna i nigdy o czyms takim nie slyszalem :)
    owszem, niby kiedys chcialem na recepte miec znizke, to mi babka zaproponowala
    najtansze oprawki, na ktore nawet sie patrzec nie dalo bez okularow :D a co
    dopiero w nich chodzic...

    na szkla z recepty mialem raptem kilka zl dodatku, wiec juz pozniej nawet po
    recepte nie chodzilem, bo nie warto bylo kilka godz spedzic w kolejce do
    okulisty... tyle, ze soczewki musialy byc szklane, a do plastikowych(w dodatku
    przycienianych i przyciemnianych) juz mi ulga na recepte nie przyslugiwala...
    nie wiem, jak teraz, bo to bylo ze 3 lata temu.